← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/74801

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2014-07-01 00:59:20

kas čia ko laukia?.. (klausimas apie turinį), o įvaizdžiai visi - pavalkioti, banalūs. (jau kalbu apie menines išraiškos priemones.) pavyzdžiui visas pirmas posmas "melsva padangė - ji visada melsva, jei sakysi vaikui, nupiešk dangų, jis nieko nepamatęs, nieko negalvodamas čiups mėlyną spalvą, taip?.. nuvalkiota, tai nuvalkiota "melsva padangė.) "tyras šaltinio vanduo. na jei šaltinio - visada tyras, ne?.. ir taip taip, įvaizdžiai norint ką nors pamalonint nebepamalonins, ir nebeiškels - jie banalūs, trafaretiški; nemanot?..(visi akmenys tvirti daugiau mažiau visi, ne tik Puntuko.) žodžiu - pritemti žodukai, įvaizdžiai banalūs, TODĖL jausmų tiesiog neužkabina, o kas liečia turinį, tai "kas čia ko laukia" ?.. atrodo "vargšele, palūžusia dvasia, vis laukei, o širdys tai nesuliepsnojo..." - ar suliepsnojo?.. (ne kaip ir su turiniu, turiu omenyje.)  bet nepalūžkite, jei jaučiate džiaugsmą rašydama, žinoma rašykite... O nuomonė apie šį, mano, jei be melo, tai va tokia.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2014-06-30 23:05:58

Šviesūs ir šventi jausmai. Ta meilė Tėvynei turi būti kraujyje, tada visai kitaip ją vertinsime ir priimsime

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2014-06-30 11:21:27

kiek nuoširdumo gimtinei. Gražiai įkomponuoti gamtos vaizdai ,,ošimas pušų žalio šilo, ..viliojanti gėlė pakelės...lopinėlis žemės šventos'
Sekmės