Lyg gintare inkliuzai... Man pasirodė, kad šis palyginimas netikėtas ir šiek tiek suardo bliuzo nuotaiką (nors gal toks autorės sumanymas). Įvairiaspalvis netikėtumas ir labai tinkamas bliuzo apibūdinimui – būtent, kad „Iš ruporo Madmuazelė / Dainuoja bliuzą - - - “ Čia nesijaučia vidurvasario nakties natūralaus linksmumo, bet prislopinta lietaus ir vėjo nešiojama ruporo „kalba“ nuotaika raiški.
Civilizacijos inkliuzas gamtos virsmo šventėje tas ruporas. Visą naktį lakštingalas baidė. Galėtų ir nerėkauti madmuazelė. Vėjo nesigirdi, net viesulo... Tekstas aktualus.
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): Vasara7
Sukurta: 2014-06-24 17:46:39
labai pagauta nuotaika, įtikino
Moderatorius (-ė): Goda
Sukurta: 2014-06-24 08:46:54
Lyg gintare inkliuzai... Man pasirodė, kad šis palyginimas netikėtas ir šiek tiek suardo bliuzo nuotaiką (nors gal toks autorės sumanymas). Įvairiaspalvis netikėtumas ir labai tinkamas bliuzo apibūdinimui – būtent, kad „Iš ruporo Madmuazelė / Dainuoja bliuzą - - - “ Čia nesijaučia vidurvasario nakties natūralaus linksmumo, bet prislopinta lietaus ir vėjo nešiojama ruporo „kalba“ nuotaika raiški.
Vartotojas (-a): Nijolena
Sukurta: 2014-06-24 07:34:20
Civilizacijos inkliuzas gamtos virsmo šventėje tas ruporas. Visą naktį lakštingalas baidė. Galėtų ir nerėkauti madmuazelė. Vėjo nesigirdi, net viesulo... Tekstas aktualus.