← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/74215

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-05-15 00:07:08

Tešla blynams > galima išprotauti, kad tešla blynams kepti, bet esamu atveju geriau blynų tešla (naudininkas tinka nurodant asmenį – kepinys mums, reikalavimai mokiniams ir pan.)
palikti tešlą pusvalandžiui pastovėti > pusvalandį
paruošiau grybų ir česnako įdarą > tikrai gaminta iš vieno česnako? Jei kalbama apie skonį apskritai, tada česnakų
savijautą būtų galima kažkaip pavadinti > kaip nors
žmogystos, po dienos darbų nešini > nešinos (nesvarbu, kad tarp žmogystų gali būti ir vyrų)
„O, ji irgi važiuoja į mišką?“ – nusistebėjau. – Vienišoms sieloms, matyt, pakeliui. > Kur uždaryti kabutes? Jeigu ten, kur dabar, nereikia brūkšnio.
Tiltas buvo keliais laipsniais nuolydus pušyno link > stilius; be to, ar svarbūs tie keli laipsniai? Galima pagalvoti, kaip kitaip pasakyti apie šlaito žemėjimą.
laikėsi tik rankomis įsirėmusi į turėklus > jei jau kojos tabaluoja, tai gal įsikibusi?
visi jos grimasų raumenys > grimasų raumenys :D
pamačiau suboluojant dantų baltumą > užtektų be suboluojant
 
Čia kai kurie taisytini dalykai. Stilių dar reikėtų pagludinti. Išimčiau aiškinamąjį sakinį Matyt, buvau per menkas, kad mano savijautą būtų galima kažkaip pavadinti. Panašus ir  Buvo gėda, bet tuo pačiu metu ir pykau, kad mano širdgėlą visuomet kas nors užgoždavo, kitų problemos buvo svarbesnės. Aišku, gali ir likti, bet nutylėjimai pasakojant nepakenktų.
Ryžtas nušokti nuo tilto nėra labai nauja, bet pagirtinas bandymas auginti veiksmą ir vesti prie atomazgos. Nuo blynų, pilnos tariamų problemų, nuobodulio ir niekniekių kasdienybės (kuo ne tešlos) – iki visiškai kitokio sunkumo.