← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/7307

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Albus Frenulum

Sukurta: 2006-09-05 21:43:49

Gvidas yra ryžtingas žmogus. geras ar blogas - kaip kam atrodys..
taip, šiam apsakyme Gvidas uždusino žmogų.
;) na, knygos "Kvepalai" nesu skaitęs. bent jau dotuoju momentu neprisimenu.. :)
dėl konkrečių pastabėlių dėkoju. nors šiaip žodis "užtrumparegintas" man patinka (nors galbūt jis tėra mano kūrinėlio naujadaras.. )

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-09-04 19:27:21

Puikus stilius, nors yra vietelių kurias norėtųsi koreguoti. Tarkim, žodis „užtrumparegintas“ man labai nelimpa... Ar Gvidą regėjo 3 akys( kaip kokios raganos), ar trys poros akių? Be to, ši detalė, mano nuomone, lieka „ neišrišta“– man nepaaiškėja, kokios tos akys. Nesu tikra, ar gerai suvokiu čia: Jis išsitraukė iš vidinės kišenės „reikalingus akinius“, dresiruoti žingsniai šaligatvį ėmė matuoti nebe tokiais tobulais savo apgalvotais pusbroliais ir rūpestingų akių jaunas vyras nusekė paskui JĮ.
Ar gerai supratau, kad Gvidas uždusino kažkokį žmogų?
Manau, kad „ Kvepalai“ – viena iš mėgstamiausių Tavo knygų:) Apsirikau?

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-09-03 23:43:22

kas jis tas Gvidas?Seklys, lunatikas ar žmogaus tik šėšėlis?