← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/73030

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-02-24 14:16:38

Aš panašus: tikiu viskuo ir esu kaip ta besūrė varna. Todėl kūrinys artimas.
Džiugu sulaukus lyg savo gyvenimo analizės. Pritariu, kad iki išganingosios stotelės žmogui tenka daug pažinti, kentėjimuose pinasi moterys, pinigai, praregėjimai. Visur aplink vien išdavikai. Tad laikau frontą dviese su Avėpeza. Kur du stos, visados daugiau padarys.
 
čeburėkai > toliau vienoj vietoj jau čeburekai, taip ir suvienodinti reikėtų (bet gal jis specialiai nenori?)
atbuliniai vartai > ? superfilosofiška (nutolimas nuo gyvenimo negandų atbulomis)
Sakinys su daug kilmininkų gal geriau keistinas: iš šimto litų atiduotų keturių dvidešimtinių į mane itin įdėmiai žvelgė > iš keturių dvidešimtinių, atiduotų iš šimto litų, ...
Painoka Gerai, kad nenaudėlė nespėjo nuo šiukšliadėžės prisitraukto elektros kabelio galo bemat sunertos pakaruoklio kilpos užmesti ant mano kaklo. > raizgyta mintimi tikiu, bet nesusipratusiems gal aiškiau Gerai, kad nenaudėlė nespėjo pakaruoklio kilpos, bemat sunertos iš prisitraukto nuo šiukšliadėžės elektros kabelio (galą išmetam, nebeveiksnus), užmesti ant mano kaklo. Ar kaip nors idealiau.
Ačiū metraštininkui.