← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/72301

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2014-01-12 00:39:43

Suprantu, Autorės norą eilėmis išsakyti savo nuoskaudas ir požiūrį į gyvenimo skaudulius. Teisybė, jų pilna ir čia su gerb. Kūrėja nesiginčiju. Išsisakius kūrėjui palengvėja, o kaip tada skaitytojui? Jis gi paima kūrėjo dalelę. Man sako: nepatinka - tai ir neskaityk, bet aš vis tiek neklausau, vis skaitau, ir kaip eilinis skaitytojas (ne poeta iš didelių raidžių, nei moderatorius-analizatorius, anei kritikas) į kūrybą turiu savo nuomonę( o kam ji čia įdomi, ane?) ir kritišką požiūrį (iš principo pozityvų). Neanalizuosiu eilėraščio poetinių privalumų ir vingrybių bei kitokių poezijos pliusų-minusų, bet pats eilėraštis savo sunkiu turiniu mane slegia. Taip, kad ir geros intencijos kažkur giliai dingsta. Jas tiesiog prispaudžia turinys.Tada galvoju, kam toks eilėraštis reikalingas? Ir čia, manau, atsakymas, aiškus...Neteigiu, nemokau, gink Dieve, kitaip rašyti, bet pažvelgus į kitą eilėraščio pusę (jei tokia yra) pamatau daug pavydo - kažkas turtingesnis, kažkas sveikesnis, jaunesnis ir t.t.... Visi būsime seni, kaip ir visi buvome jauni ir dėl to nėra ką kaltinti.Visi esame egoistai, vieni mažiau, kiti daugiau. Ir aš, skaitytojas, deja, negaliu būti, autorės, pusėje. Nenoriu nieko įžeisti, bet aikčiojimai kaip gražuuuuu dažnai būna nenuoširdūs.  

Vartotojas (-a): Rudenė

Sukurta: 2014-01-11 19:31:10

Nijolena, Skaičiau,,, skaičiaaaaaaaaaaau....au...:))

Vartotojas (-a): Juozapava

Sukurta: 2014-01-11 16:33:33

 Oi kaip čia gerai :)

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2014-01-11 15:22:03

Kad minčių mano nedrumsčia auksas,
Kad ramybė - didesnė už viską vertė,

Stipru...

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2014-01-11 14:11:03

Šįį kartą matau netgi labai subtiliai paslėptą humorą. Tiesa, jis gal labiau vietomis panašus į saviironiją. Žmones laidoja dar ne komodoj... :)