← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/72191

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2014-01-03 22:23:37

Kažkas vartosi nuo šono ant šono, nusnūsta, keliasi ir užrašo Vėsą, mėnesį ir gėles, o kažkur toli pradeda skambėti A. Chošnau „Žvaigždele mano“.
Tai aidas, nes dangūs skiriasi – lietuviškas ir rytietiškų motyvų persunktas dainos. Nemigos dangų pavadinau lietuvišku, nes visos minėtosios žvaigždės matomos jame, ir geriausiai naktį, šaltuoju metų periodu. Na, reikėtų pasitikslinti, bet pora jų tikrai mėgsta vėsą.
 
Žvaigždės matomos ir pro lubas, o nemigos mintys – tik pasiduok. Ir pasiduok. Štai Kastoras, dviejų nykštukių sudėtinis, yra Polukso dvynys ir jie turi žvaigždyną. Ryškusis Poluksas turi satelitę egzoplanetą. Aldebaranas, tas nakties avinas, – žvaigždė milžinė, kaip ir pulsuojanti pusiau taisyklinga Betelgeizė. Jie kabo kas sau ar susitinka? Ne astronomiškai, o lange be žaliuzių? Kastoras su Poluksu semia dribsnius... Ironijos gaidelės (būsi filosofas) tik šiaip, vis tiek negali negalvoti, net kai galva išdaužyta. Žvaigždžių valiuta susimoki už vaistus.
O jei taip, nemiga dėl tos, kuri vaikšto kitur, nėra dykynė, nors maudžia...
... paskui ramina nuovargis ir tas prisiminimų konservantas – migdomieji. Priklauso nuo dozės: nieko nesapnuosi arba sapnas bus tęstinis ir dar gražesnis.

Paskaitymas su nukrypimais nuo Vėsos.