← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/71942

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nenumeruojant

Sukurta: 2013-12-13 14:52:14

Artėja viena pačių didžiausių metinių švenčių – Šv. Kalėdos > viena pačių didžiausių <...>
Pirma pastraipa trumputė, joje gerokai per dažnai vartojamas žodis „šventė“.
Kalėdos tapo aukso veršio (materializmo ir žemųjų žmogiškųjų instinktų įvaizdis) pašlovinimo švente > patarčiau tai, kas yra skliaustuose, kaip paaiškinimą rašyti po tekstu. „Pašlovinimo“ keistina į „šlovinimo“, nes tais atvejais, kai priešdėlis nekeičia reikšmės, jo nereikia.
nors jam nebuvo lemta gyventi ilgai > likimo koncepcija kertasi su krikščionybės pasaulėvoka. Suprantu, ką autorius turi omeny, bet siūlyčiau pakoreguoti šią vietą, galbūt daugiau pasidomėti tuo:)
 Netgi tas pats Kalėdų Senio įvaizdis, kuris ypatingai paplito po pasaulį iš už Atlanto XIX a. pabaigoje – XX a. pradžioje, yra akivaizdžiai susietas su materializmu > Kalėdų senio prototipas yra šv. Mikalojus. Galbūt reiktų patikslinti, kad minėtas šventasis visiškai užmirštas ir Kalėdų senio įvaizdy palikta bereikšmė grimasa bei raudonas paltas. „Ypatingai“ šiame sakinyje keistinas į „itin / ypač“.
Nesižavėjo devyniasdešimtaisiais > nesižavėjo dešimtajame dešimtmetyje.
Ten, kur kabutėse rašoma tiesioginė kalba, kaskart reikia pradėti didžiąja raide.
Svarstymai nėra nauji, bet aktualūs – siūlyčiau paieškoti naujos formos ir naujų klausimų. 
Šiaip – dėkoju už linkėjimus ir linkiu to paties:)

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2013-12-13 01:15:11

Man visa tai aiškiau negu aišku. Tik vienu momentu pagalvojau: ar įmanoma suderinti Kalėdų senelį ir gilų tikėjimą? Ir pasakos gaila, ir su šventės esme kertasi. Vieno kurio iš jų dominavimo šiuo metu neįsivaizduoju, nebent bendruomenėse, šeimose, tarp pavienių žmonių.
O apskritai − „šiuolaikinė vartojimo kultūra yra labai plati tema, aktuali toli gražu ne vien prieš Kalėdas."
Parašyta gerai.
 

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2013-12-12 18:03:28

sutinku su autoriumi.