← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/71911

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2013-12-11 11:00:16

...o aš tau, Dalija, linkiu  įtikėti į stebuklą ir pasveikti...koks bebūtų gyvenimas - jis nepakartojamai vienibtėlis ir savaip gražus...

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2013-12-10 20:23:22

Nei nusivylusio, nei depresuojančio asmens tekstas. Aiškus ir drąsus žvilgsnis, žengenčio ir stovinčio prieš Nežinia, be iliuzijų. Tik taip galima įveikti beprasmybę, aiškiai suvokiant asmens mirtingumą, ribotumą, vienkartiškumą.  Asmens stiprybė — atvirumas ir ryžtas beprasmybei. Kitokių vaistų nėra.
„Išleisiu meilę į paviršių pabėgioti“ — taip prieš savo mirtį rašė mano kaimynė gydytoja...taip Ji įgnoravo mirtį, rašydama eilėraščius ant stalinio kalendoriaus lapelių. Vieną jų saugau kaip stiprybės įrodymą... 
Žaviuosi Tavimi, Dalija, Tavo sielos stiprybe.

Vartotojas (-a): Virgutė

Sukurta: 2013-12-10 17:51:40

nusivylusio žmogaus eilės,jaučiasi depresija,tokia būsena ir mane buvo aplankiusi.Stiprybės, linkiu nepasiduot :-)

Vartotojas (-a): atkaklioji

Sukurta: 2013-12-10 10:10:29

Kiekvienam būna tų sunkių akimirkų, kai sakom "pavargau", bet jos praeina ir vėl tveriamės, lyg šiaudo, gyvenimo... Laikykitės!

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2013-12-10 07:20:58

Neišdildys, Dalija,tie keturi vėjai, nors ir draugystės atrodo netesėtos. Kančioje pamėtėti žodžiai pasidaro šventvagiški vien todėl,kad tariančiojo bejėgystė visas prasmes išmuša.Laikykitės. Draugystė tuo ir ypatinga,kad supranta ir neviltį.