← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/71598

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Algmar

Sukurta: 2013-11-13 17:00:07

Sary Ozek visiškai Algmar bendramintis, o Algmar –   Ozeko... Betgi, Ozek, meilę tarmei deklaruojate, o praktiškai dėmesio neparodote.
2013-10-28 Jums rašiau komentare: „Daug blogiau su rašyba, ji juokinga, nelogiška. Ypač kelia painiavą visokių ilgumų žymėjimas nosine, ir dar nenuosekliai. Šiandien apie rašybą jau rašiau prie Azaro 2013-09-19 skelbto eilėraščio. Siūlau pažiūrėti.“  Neatrodo, kad būtumėt svarstęs pasiūlymą. Betgi įrodinėt nereiktų, kad su bendraminčiais tartis reiktų? Esu daug prirašęs apie tarmių rašybą, nes labai svarbu kuo panašiau tarmę pavaizduoti. Jei mano siūlymai nepatinka, reiktų tartis, aiškintis, tobulinti bendram tarmių labui.
Pagrįstai giriate žemaičių laimėjimus. Bet visiškas pralaimėjimas yra samogitinė žemaitiška rašyba: netikusi patiems žemaičiams, ji kaip špižiniu dangčiu užsivožia nuo kitatarmių susidomėjimo, mokslo reikalams irgi netikusi. Taigi reiktų rūpintis bent rašyba aukštaitiška.
 
 

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2013-11-12 13:40:07

savą tapatybi ne tik kalba
ale par daug didžuotis ir nesveiku

 


 

Vartotojas (-a): bitėžolė

Sukurta: 2013-11-12 12:16:30

Išsakytos problemos tikros, ne iš piršto laužtos, verčia suklusti.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2013-11-11 23:13:31

Dėl to nesiginčiju. Bet įrodykit tai jaunimui - užjuoks negyvai... :(