← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/70805

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): miaumiau

Sukurta: 2013-09-10 17:38:58

nežinau, kaip ten biblijoje sakoma, galima atsukti vieną skruostą, bet ne abu...

Vartotojas (-a): Nijolena

Sukurta: 2013-09-11 15:27:33

Susirinktos patirtys išauga iki apibendrinimų. Mokate užvaldyti mintis savo tekstais, sujaudinti. Dėkui.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2013-09-10 15:52:29

Jautrus praeities fragmentas apie dėl kažko susiginčijusius vaikus iliustruoja mintį, kad itin aršiai puola koks nors smulkutis, silpnas ir bijantis pralaimėti. Toks dažniausiai neieško argumentų ir tiesų, su tokiu ginčytis ar laukti, kol susipras, dažnai bergždžias reikalas. Gyvenime dažnos akistatos... Tvirtesnis, brandesnis laimi išsaugodamas savo tiesą sau. Bet tai mintys apie turinį.
Kai kalbama nuoširdžiai ir rašoma raštingai, nėra daugiau ką bepridėti, tik skaityti ir į vidų įsidėti.

fiziniai > fiziškai

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2013-09-10 12:25:27

Likome „kiekvienas su savo tiesa“, nors „nebeatsimenu, dėl ko gi mudu taip ginčijomės“ .
„Nugyvenusi jau netrumpą gyvenimą, su nuostaba supratau, kad tiesos niekam nereikia“.
Bet „svarbu ją išsaugoti“!
Sau.

Tai tokia būtų mana santrauka. Dėkoju autorei, kad toks konspektasi galėjo atsirasti.
„Tada netrukdomi ateina hitleriai ir stalinai, dabar jau dar aukštesniu, valstybių lygiu
ir primeta pasauliui savo valią“. Labai atsišaukia šiandieninėje sirų tautos tragedijoje.