← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/69152

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2013-06-02 21:57:27

...negaliu patylėti dėl fizikos autorės komentare. Tikrasis suspaudimas neveda prie suskilimo, o garantuoja (su)trupėjimą. O tai – jau ne tas pats!

Vartotojas (-a): urte03

Sukurta: 2013-06-02 19:04:01

įdomus

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2013-06-02 16:00:13

Yra dirbtinė širdis, pakaitalas kai savoji neįstengia...O kūnas be širdies? Ji nuo jo neatsiejama.
Žmogus — nedaloma ir nepakartojama individualybė — substancinis individas.
Pamenu, jaunas vyrukas Santariškių ligoninėje ant ratukų vežiojosi dirbtinę širdį, šalia kartu mergaitė,
meilės jausmas spindėjo jų akyse...nors krūtinės lastoje nespurdėjo.
Kūnas jausmingas, išmintingas; protas (sąmonė) — protingas, išskaičiuojantis ir pasveriantis, nors ir tokios dalybos man keistos...Kūnas — prigimtis — Esmas, protas (sąmonė, bet ne smegenys) — žmogiškumas — Niekis... ST - širdis suvokiama kaip graikiškasis syneidos — „apie ką nors su kuo nors“. Širdies, o ir kūno neapgausi, o protą suvilioti visai nesunku...
Sėkmės ieškojimuose

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2013-06-02 14:25:53

Ačiū už puikų paaiškinimą. Teisingai pastebėta, aš esu trumparegis (visomis prasmėmis). Bet mano klausimai buvo retoriniai, o į juos, kaip žinia, atsakinėti nereikia, nes juose ir taip jau slypi (ir visai paviršiuje) atsakymai. Eilėraščio iš tiesų nenuneigiu, bet kritika (jos, deja, ŽŽ nėra) visiems čia praverstų ir aš tikrai jos Jums pavydžiu (baltai).

Vartotojas (-a): Laima-L@

Sukurta: 2013-06-02 13:00:49

Įdomiai pradėta — Laukinė širdis...
Ir norisi kažko ypatingesnio...
:)

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2013-06-02 10:52:19

perskaičiau ir man kilo keletas klausimų: 1. jei laukinė širdis skuba ir vargina kūną, tai naminė turėtų būti geresnė? 2. kodėl neparašoma apie ausis, blužnį arbą tulžį? ar tai nesvarbūs organai?

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2013-06-02 10:34:27

Taigi: arba, arba!
Trečio neduota...