← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/69019

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): nenumeruojant

Sukurta: 2013-05-26 12:30:24

Visai nebloga esė; gal pavadinimas pasirodė pernelyg kategoriškas, bet pačiame tekste nesusigundyta mąstyti banalybėmis.

Vartotojas (-a): Irisiukė

Sukurta: 2013-05-25 19:34:17

Mokslas teikia atsakymus, o tikėjimas - stiprybės juos pakelti. Man patiko ši jūsų esė.

Vartotojas (-a): Vasara7

Sukurta: 2013-05-25 15:35:59

man patiko, sutinkus su autorium.

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2013-05-25 13:42:05

perskaičiau. Man nei šilta, nei šalta dėl autoriaus minčių. Aš bijau tik religinių fanatikų, kuriais tampa tie, kurie neturi savo nuomonės ir skaito durną rašliavą vietoj poezijos. Skaitykit gerą poeziją ir taps aišku yra Dievas ir nėra.

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2013-05-25 12:34:04

Netikinčio asmens nėra. Ateistas — gal dar labiau tikintis, kad jis netiki.
Mokslas irgi tikintis, nes visos teorijos yra sukurtos asmens, nedalomą kokybę — individualumą, suskaidęs į kiekybinius santykius. Mašininė, agregatinė era. Su tikinčiu bevaisis ginčas, galima ginčytis tik dėl tikėjimo priežasties: „juodoji skylė“, „singuliarinis taškas“, „dievybė“ ar „fizikinis vakuumas“...
„Esu kuris Esu“ — visa kita asmens laisvė.
Religija ir tikėjimas — skirtingi dalykai.
Sėkmės ieškojimuose, vienintelis laisvo asmens kelias. Tiesa žlugdo asmenį, kai ji tampa absoliučia...

Vartotojas (-a): bitėžolė

Sukurta: 2013-05-25 11:44:43

Labai artimos pozityvios mintys, į kurias siūlau įsiklausyti ir kitiems.

Vartotojas (-a): daliuteisk

Sukurta: 2013-05-25 06:41:56

Pavadinimas nelogiškas: ateistas netiki į Dievą, todėl netinka jo klausti kodėl tiki. :)