← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/68319

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Žalvarnė

Sukurta: 2013-04-30 10:43:27

Pritariu autoriui...
O su Sacred Flame teiginiu, kad kaime situacija pasibaisėtina absoliučiai nesutinku. Vaikai nėra ragavę batono? Iš kur ištraukiama tokios nesąmonės? Tai iš kažkokios fantastinės knygos. Na jeigu tėvai iš vis degradavę ir mirtinai prasigėrę, tai iš jų vaikai paimami į vaikų namus. O normaliam žmogui kaime reikia tik netingėti, žemė pragyvenimo šaltinis, tik reikia dirbti, DIRBTI, o dabar yra tokių, kurie to nenori, tenori lengvų pinigų, o jų valdžia ir duoda. Tad kam dirbti, tiesiog sako, motina valgyt duoda, o valdžia duoda alui, gyvenk ir žvenk...Iš kur gi vagims, aferistams bobutės pinigus atiduoda, jei neturi? Tiesiog kažkokia išprotėjimo epidemija užgriuvo, jei paklausia kas nors kaip gyveni, turi būtinai skųstis, jei ne, pažiūri kaip į kokį nenormalų. Kaime žmonės valgyti neturi, didesnės nesąmonės negirdėjau. Apie miesto gyvenimą tai nežinau, nes ten negyvenu. Įdomu, kur šis ponas gyvena, iš kur tokios jo žinios ir kokiu tikslu skleidžiamos tokios nesąmonės? Tikslas, manau, turi būti. Ir jis yra.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2013-04-16 14:25:53

...tema labai skausminga...pasauliui...senėjančiai Europai...ir ypač Lietuvai...juk mažėjame sparčiai...