← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/6794

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-08-11 20:34:48

Pritariu išsakytai pozicijai. Išties pati didžiausia vertybė yra ( turėtų būti) žmogus. Tema tebeišlieka aktuali, nors daugybė menininkų skatina pasaulio didžiuosius labiau atsižvelgti į individą.
Daug skyrybos klaidelių buvo, didžiumą ištaisiau, be to, vietomis stilius stringa, kai kur gal žodžiai praleisti.
Galvoju atsisakyti ką nors daryti----------->galvoju, kad atsisakyti...
nors bruzdėjimai vyksta visose sukarintose uniformuotose struktūrose, dėl viršininkų despotizmo----------->nors bruzdėjimai dėl viršininkų...
pas pačius rusus keičiasi požiūris --------------------->pačių rusų požiūris...
bet tą pavojų sukelia jo vadai, nesugebantys aprūpinti ja, reiškia kariauti siunčiamas žmogus-------->???
Ir dar nemažai taisytinų vietų.
Linkiu atidumo ir kruopštumo.

Vartotojas (-a): Pilvotukas

Sukurta: 2006-08-11 09:31:14

Labai jau viskas supaprastinta. Lengva aptarinėti Matrosovą, sėdint šiltame kambaryje prie kompiuterio ir gurkšnojant alų. Bet atsidūrus akistatoje su mirtimi, kai turi tik vieną šansą iš 100 ar 1000... o jei nuo to, pasiseks ar ne, dar priklauso kitų žmonių gyvybė, tada priimti sprendimą jau nėra taip paprasta. Jeigu įsakymus tik aptarinėsime, gausis „Vilnius ir Kaunas”.