← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/6763

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-10 17:44:24

visiems :AŠ SU MIRUSIAIS NETURIU JOKIŲ GALIŲ KALBĖTI...ir atsiriboju nuo bet kokių gretinimų su konkrečiu atveju,kurio niekad nepažinau ir nežinau nei veiklos,nei nuopelnų...,esu iš Lietuvos išvykus labai seniai ,todėl ... nenustebkit...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-10 16:47:27

atsiprašau už klaidą-turi būti- gana-teko gana dažnai kovoti...

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-10 16:25:05

Labas, Littera,ačiū už žinutę,man kažkur kilo asocijacijos,kai žmonės ,paskaitę medicinines knygas, bando sau prisitaikyti ligas,su kuo man kaip gydytojai teko dana dažnai kovoti ,bet ČIA POEZIJA...
Keista,bet ir tokiu fatališku sutapimu atveju mano dialogas su LIETUVOS ŽEMĖS SENIAUSIU AMŽIŲ LIUDININKU GINTARU šiame eilėraštyje yra labai pagarbus ir nuoširdus,taigi ir visai man nauju NETIKĖTU aspektu TAI turėtų byloti, kaip ašara gėlės prie amžinybės slanksčio... tikrai keista - prašyčiau man nurodyti čia vietas,kuriuos kuo nors įžeistų net TĄ SALOMĖJIŠKĄ GINTARĖLĮ ANT DELNO?!

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-08-10 16:00:17

Bet tie, kurie šiomis dienomis skaudžiai išgyveno G.B. praradimą, tikrai Tave supras savaip...:(

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-09 21:27:26

Ačiū,Littera,už žinutę,bet aš čia KALBUOSI SU LIETUVOS GINTARU, labai senu žemės LIUDININKU...
Per didelis nuotolis mane skiria NUO LIETUVOS ĮVYKIŲ, kad galėčiau KĄ NORS rašyti apie G.B. , nes jo visai nepažinojau ir jo darbų nesu skačiusi , turiu ir taip daug temų apie ką rašyti, todėl dirbtinų , prie ko širdis neprisilietė, nei minties neturiu kabinti...prakalbinti mėgstu ir medį, ir usnę , ir vėją, ir nendrę, ir debesėlį...ir t.t.-tai mano stilius...

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-08-09 20:48:51

Ar aš irgi būsiu suklydusi? Pagalvojau, kad skirta G.B.?

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-09 17:25:53

Ačiū,Nakviša, JŪS puikiai pajutote širdimi,ką aš norėjau šiame eilėraštyje pasakyti - MEILĖ LIETUVAI čia mano vizijose išsilieja per mūsų AMŽIŲ GELMĖS ĮVAIZDĮ GINTARĄ ,su kuriuo ir kalbuosi eileraštyje,kaip su savo broliu...

labai pagarbiai giedrė

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2006-08-09 17:10:46

Ačiū už atsiliepimą Barabai,bet gal klaidingu keliu Jus nuvedė fantazijos vėjas...?
pagarbiai giedrė