← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/66964

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): moli

Sukurta: 2013-03-01 18:03:46

manau, kad reikia pajausti.Aš pajutau.

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2013-02-08 10:26:07

Tai čia trumpasis žanras?
Nors moterys dėl to nesiginčija :-)
Gal publicistika su esė užuomazgomis...

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2013-02-05 19:45:38

tai ne kūryba, o tik filosofiniai pamąstymai ir pritariu Tetai santai.

Vartotojas (-a): Pakeleivis

Sukurta: 2013-02-05 14:12:09

Esmė bendrais bruožais lyg ir atskleista, bet ir daug diskutuotinų vietų. Viena iš jų: „Kiekvienos moters pagrindinis tikslas yra susigauti vyrą, o jau po to jį auklėti.“ Kurių galų tas gaudymas, ar kad atseit gamta taip liepia? Štampas. Pacituosiu šiuo klausimu daug nuveikusio smarkaus giminaičio eiles: „Kai mintys tamsoje išvysto greitį /ir mintys liūdesio aplanko,/ tu nestovėk prie aklo lango,/ nekviesk apakusio manęs,/ nes ir nekviečiamas ateisiu“. Na, o kavos į lovą nereikia nei prieš, nei po. Pirma mintis rytą – kai kur nueiti, išsivalyti dantis ir t.t. Kavą gerti lovoj iš viso nepatogu. Kaip ir visokios braškės su šampanu, žvakės miegamajame – nesąmonė. Tai kaprizai, įsivaizduojamos romantikos štampai ir t.t. Kas praktikuoja tokias nesąmones? Tiesa, nesuprasime vieni kitų iki galo, taigi, gal kurioms ir reikia to, bet visiems ir visoms būtų neprošal nors minimali nuovoka pažinties pradžioje. Išvada: ko nenorėsi – to neturėsi. Arba: koks pats, tokia ir ji.
Bet kadangi čia humoreska, tai išeitų, kad viskas tvarkoj.

Vartotojas (-a): Teta_Santa

Sukurta: 2013-02-05 11:38:25

Ir niekada mes vienas kito nesuprasime iki galo... -pranašiški žodžiai. Tik... ar reikia suprasti?