← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/66269

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2012-12-31 14:43:04

Ačiū visiems - ir už palinkėjimus, ir už skaitymą. Linkiu visiems laimingų ateinančių ir vilčių išsipildymo!

Vartotojas (-a): Liepsnelė

Sukurta: 2012-12-31 14:27:16

Beprasmėje ir tai prasmės yra. Tad gražių ir prasmingų ......

Vartotojas (-a): Laima-L@

Sukurta: 2012-12-30 11:28:16

Jūsų tekstai įsuka / įsupa ir nepaleidžia...
Sėkmingų maratonų :)

Anonimas

Sukurta: 2012-12-30 11:25:18

na, gražu :), tap lengvai.
Rūkyt nepradėsiu, alergija smarvytei, kur netu tabako, o derva, su velns žino koks š. pasuktas.
Gert pradėti, daugiau gerti vandens, nesigeria dvilitriais ir pan.
Pagalvojau, kokia nesamonė gerti, maukti alkocholį, jei pažysti kito ryto pagirias, nežinau, kaip kiti užsimiršta ir vėl į tą maratoną įlenda, vyno pagiriomis atsibodėjau ir užteko vieno karto, vienos dienos išbrauktos, ligonio dienos mylint klozetą, lakant vandenį ir glostant kepenėles, maitinant gliukozę.
Tai ragavimas degtinės, konjako ir degtinės gramelių mili mili litrų ir ačiū, stop mašyna. Gėriau kontrolė, kai gali pamirksėti, pastebėti kas be kontrolės. Kartais taip atrodo, kad vyrams be stikliuko, net liežuvis neapsivers, o va su stikliuku iki dugno, tada liejasi kalba, kaip iš pypkės, tada net fizinis kontaktas tarp vyrų tampa "ne gėjiškas", broliškas.
Negi vienas surysi visą tortą, o va butelio, dviejų, būna maža.
Gera ragauti, vyno taurę, jujų porą, o daugiau, kam to reikia jau tai beskonis gėrimas tampa.
A tekila, ne tik Kalėdų sulaukė, sulauks naujų.

A, Obelėlė rašė greitai :).

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2012-12-30 15:56:51

Jei jau žmogus pasižada kažką Naujų metų išvakarėse sau, tai geras dalikas ir geras žmogus. Sekmės juos vykdant. Gerų metų.