o kodėl tarmiškai, bet ne tradiciškai japoniškai? tai būkim nuoseklūs, jei jau laikomės įsikibę savo tarmės, jos negrūskim į 5-7-5 kas yra nenatūralu. Dabar tuo trieiliu (joks čia ne haiku) nieko nepasakyta, bet kai kurie komentatoriai tiek prisvaigsta... Na va, komentaras ilgesnis už kūrinėlį.
Šv.Agotos ar Duonos diena vasario 5-ą, bet švinta rudens pabaigoj, gal ir gerai; talpiai perteikta tradicija ir tautiškumas kartu.
P.S. Perskaičiau Santraukoje, kad tai įvardinote kaip haiku. Bet tai nėra haiku, trūksta haiku specifinių bruožų (nėra nei sezoninio vaizdinio, nei netikėtumo...), senriu irgi nepavadinsi; ne viskas, kas telpa į tris eilutes, kad ir kaip erdviai, yra haiku.
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Vartotojas (-a): juodvarnis
Sukurta: 2012-11-25 17:01:52
Saugo ir nuo nelaimių.
Anonimas
Sukurta: 2012-11-25 10:28:00
ypatinga tarmė
Vartotojas (-a): Langas Indausas
Sukurta: 2012-11-25 10:12:04
o kodėl tarmiškai, bet ne tradiciškai japoniškai? tai būkim nuoseklūs, jei jau laikomės įsikibę savo tarmės, jos negrūskim į 5-7-5 kas yra nenatūralu. Dabar tuo trieiliu (joks čia ne haiku) nieko nepasakyta, bet kai kurie komentatoriai tiek prisvaigsta... Na va, komentaras ilgesnis už kūrinėlį.
Moderatorius (-ė): Goda
Sukurta: 2012-11-25 08:56:42
Šv.Agotos ar Duonos diena vasario 5-ą, bet švinta rudens pabaigoj, gal ir gerai; talpiai perteikta tradicija ir tautiškumas kartu.
P.S. Perskaičiau Santraukoje, kad tai įvardinote kaip haiku. Bet tai nėra haiku, trūksta haiku specifinių bruožų (nėra nei sezoninio vaizdinio, nei netikėtumo...), senriu irgi nepavadinsi; ne viskas, kas telpa į tris eilutes, kad ir kaip erdviai, yra haiku.