← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/65509

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2012-11-13 07:12:06

Sklandžiai ir išsamiai išdėstote požiūrio visapusiškumą. Skaitau su įdomumu. Įrašas kaip mini esė ;)

Anonimas

Sukurta: 2012-11-12 17:54:49

Kaip bebūtų geriau skamba sublogai, nei sustambėjai arba dar gražiau, "atsipenėjai".
Na sublogai, sudžiūvai, man kontekste būtų į prastyn pusę.
:) ger būtų, kad taip riebalinį sluoksnį galėtų kiekvienas pasimodeliuoti :), kaip kokius antakius pasipešioti :)).

Vartotojas (-a): fizrukė

Sukurta: 2012-11-12 14:35:33

taip, teisingas pastebėjimas - tik ne blogti... :)

Anonimas

Sukurta: 2012-11-12 13:40:15

tikra tiesa

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2012-11-12 13:30:25

Manau, Kunigaikštis neteisingai mane suprato. Analizuoju visai ne rašybos klaidas, o visuomenės normas bei vertybes ir tai, kaip mūsų samprata istorijos eigoje keičiasi: tai, kas prieš šimtmečius reiškė blogį, dabar mums asocijuojasi su gėriu. Ir labai įdomu, kad tai atsispindi kalboje.

Vartotojas (-a): kunigaikštis

Sukurta: 2012-11-12 13:24:34

Gal žodis SUBLOGIMAS yra nuo žodžio BLOGAS? Tada turėjot supykti, nes draugė pasakė Jums, kad pasidarėt BLOGESNĖ :)
Labai ačiū, kad nagrinėjate opias kalbos ir rašybos klaidas. Dabartinė mūsų karta vis daugiau daro tokių klaidų. Mažai „gyvai“ benraujame, darome visokius naujadarus, o paskui... Gerai, kad problemą perteikiate ne „sausai“, pasakojimo kontekste.