← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/64624

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): cedele9871

Sukurta: 2014-11-29 10:33:33

Kvėptelėjau vakaro gaivos.

Anonimas

Sukurta: 2013-01-26 17:00:24

Šiaip gražus kūrinys apie gamtą.

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2012-09-18 11:00:30

...gervių šokis...pas mane miškuose jų būriai, pavasarį jos išdidžios susirenka ir renkasi porą, jų šokiai primena lyg išdidų senovės damų reveransą, linktelėjimas, pritupimas...
Vasarą jos pasitraukia į pelkėtas vietas, peri, prižiūri jauniklius, prieš išskrisdamos jos vėl pasirodo mano pamiškių pievose, išdidžiai, išrietusios kaklus, po to apsuka ratu, mosteli sparnais ir atsisveikiname ...taip iki sekančio pavasario...danguje vėl išgirstu jų pasveikinimą, nutupia, kad vėl viskas lyg tame nesibaigiančiame gyvenimo rate: nuo iki...yra gražus gervių šokis su relaksacine muzika, pasiklausykite, nededu nuorodos, nes man užginta :), tad pamatysite koks tai grožis...

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2012-09-18 06:53:10

Prieš porą metų ir mūsų rugienoje buvo susirinkę virš penkiasdešimt gervių atsisveikinti. Šalia buvęs Inketro ežeras užpelkėjęs, tai gervių turime būrelį.
Vaizdas nerealus, kai krūvon visos susirenka. Šiemet tik vietinės klykauja, bet dar niekur nesiruošia lėkti.

Vartotojas (-a): Laima

Sukurta: 2012-09-17 22:04:43

Kaip nuotraukoj...

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2012-09-18 09:12:31

Sklandžiai, palaipsniui atsiveria prieš akis vakaro žara, taip tikra, kad pajaučiau ir saulėlydžio nuotaiką. Ypač sudomina pastraipėlė apie gervių vakaro šokius. Realiai pamatyti tai kaip Dievo dovana. Norėčiau:)