← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/64104

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): lietus

Sukurta: 2012-08-17 15:56:03

Ačiū. ReginaS, dėkui už nuorodą, pažiūrėsiu. Bet ir nepažiūrėjus suprantu, ką turite omeny. Prašau nelyginti skirtingų pasaulių. Juk taip pat rimtai ir taip pat nerimtai galima kalbėti apie akmenį ir apie Dievą, apie sočius ir alkanus. Aš net nedrįsčiau teigti, kad šitos, kaip jūs pavadinote, aimanos, gali lygiuotis į dalykus apie kuriuos užsiminėte jūs. Tai yra mintys ir manau, kad nėra labai sąžiningas toks palygnimas ir priekaištas iš jūsų pusės.

Vartotojas (-a): Sutemų Sesuo

Sukurta: 2012-08-17 14:53:52

...humaniška...tinka tik tiek: kas esate nekaltas meskite į mane akmenį...
...kunigas Šulcas, šiais metais buvo Lietuvoje su grupele jaunuolių, vienas iš jų likęs po žudynių...
...pažiūrėjus, nublanks jūsų aimanos, jos tokios smulkios...

http://www.youtube.com/watch?v=4eL8wACRcQw

Vartotojas (-a): Užuovėja

Sukurta: 2012-08-17 11:53:35

Sužavėjo ir sujaudino darbas.

Vartotojas (-a): Jazminas

Sukurta: 2012-08-17 08:58:05

Laimė priklauso nuo žmogaus dydžio nei daugiau, nei mažiau.

Pabaiga labai žavi. Valkatų akys savotiškos.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2012-08-17 01:17:01

...nuoga tiesa...labai patiko...

Vartotojas (-a): Ražas

Sukurta: 2012-08-17 23:15:41

Patiko, be išlygų nuoširdumu. Dažniausiai viltį nukeliam į rytdieną, nežinodami kokia ji bus. Gražios akys gali būti apgaulingos, tad aš už nuoširdžias. Žmogiškumas toks margas, kartais įvykdytus žmogaus baisumus priskiriame žvėrims...nepažįstantiems nei gėrio, nei blogio.
Sėkmės Jums.