← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/63524

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2012-07-15 10:29:39

gerbiamasis Vlabur, turėkite savo nuomone, mane tai visai nejaudina... turiu ir aš savo...Tik norėčiau priminti, kad žodžio gimimas žmonijos evoliucijoje siekia milijonus metų ir...kiekvienas žodis yra tarsi stebuklas ir labai šventas stebuklas...taigi visi žodžiai yra šventi...todėl nei vienas jų poezijos negadina...

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2012-07-14 02:11:50

Naudinga, kad paskaitote tautosakos rankraštyną, bet aš pasisakiau apie Jūsų tekstą ir konkretų žodį būtent šiame kontekste (o ne apie kokias nors smunkančias... kelnes).
Nepatinka nuomonė – neskaitykite, o aš prie jos pasilieku.
Ir be kokių ten inspiracijų.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2012-07-11 09:54:11

gerb. Vlabur, drįstu su tamsta nesutikti, kad ,,eilėraščio audinį gadina nelabai poetiškas žodis,,smunkantis,,!'' Pamokslaujate, kad ,,kiekvienas eiliuotas žodelis reikalauja kūrėjo atsakingumo, tokius riktus poetika nelabai apkaišysi'' Noriu jums priminti, kad šis žodis yra lietuvių tautosakos rankraštyne : Smuko, klupo žirgelis dėl skaudžių žodelių /Klp/ Tai senas lietuviškas žodis ir visi žodžiai iš tos šaknies yra vartojami nuo seno ir dainose ir padavimuose, pasiskaitykite. Dėkoju už dėmesį, kritika yra gerai, kada ji objektyvi, bet kai ją inspiruoja kiti tikslai, jau tai nelabai puošia ir patį kritikuotoją.

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2012-07-11 01:38:44

Šiaip vaizdingą eilėraščio audinį gadina nelabai poetiškas žodis „smunkantis“! (Dar būtų priimtinas koks nors smunkantis... dalgis ar pentis). Antra, šio žodžio numanoma kryptis būtų lyg žemyn, o čia – į debesis...
Kai kiekvienas eiliuotas žodelis reikalauja kūrėjo atsakingumo, tokius riktus poetika nelabai apkaišysi.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2012-07-10 22:09:32

Aha, man irgi tas vaizdinys labiausiai įstrigo.

Vartotojas (-a): Eiliuotoja

Sukurta: 2012-07-10 22:08:05

Gražu. O dar tos „Ražienos sakrališkai švarios“...

Vartotojas (-a): Laima-L@

Sukurta: 2012-07-10 21:08:24

Labai gražu: laukėjantis vėjas, vilkėjantis laukas.
Vaizdingai.

Anonimas

Sukurta: 2012-07-10 20:27:00

jautriai)

Vartotojas (-a): Užuovėja

Sukurta: 2012-07-10 14:22:36

Tyras, giedras. nuoširdus.

Vartotojas (-a): grafas

Sukurta: 2012-07-10 12:45:45

sakyčiau be jokiu ,,e''...švariai pereina per širdį..