← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/6308

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): smilgužė

Sukurta: 2006-07-19 00:41:09

sveikutė..buvo tikrai malonu skaityti, kai taip gerai dera dainos žodžiai ir tekstas...skaičiau ir tikrai suvirpėjo širdelė ( gal prisidėjo ir tai, kad skaitydama klausiau Čivilytės " meile netylėk"...
Gal tik man, bet vietomis pradėdavau galvoti apie "mergaitė su degtukais"...
man gal nereikėtu : " ji išėjo iš namų." kažkaip "nukerta" visą pasakojimą...jau ir skaitydam maniau, kad tas žmogus išėjęs iš namų..bet jau man būtų gražiau pabaigti : " Ech, tas ilgas kelias..." Kai perskaičiau šias eilutes, iškart iškilo atminty vienas vilniaus keliukas...vasarą jis atrodo labai gražiai, o žiemą labai niūriai ir šaltai..

bet šiaip laabai šaunu:) šaunuolė( kaip visada ;)

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-07-18 16:54:32

Jausmingai, graudžiai nuteikiantis kūrinėlis. Kažko labai netikėto nėra, bet nuoširdumas atperka.
Pataisiau :butelis–kirčiuojamas 1 skiemuo, o nekirčiuota galūnė su trumpąja rašoma:)
Vietomis dar reikėtų stilių pašlifuot.

Vartotojas (-a): ryžtinga_veronika

Sukurta: 2006-07-18 03:24:02

kadangi man pats dainos tekstas nebuvo nei šmaikštus, anei linksmas ,tad ir interpretacijos neprisiverčiau "išspaudžiančios šypseną" parašyt.pardon. (kažkaip neapsiverčia liežuvis dainos stulpelio elėraštuku pavadint...)