← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/62167

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2012-05-29 14:12:38

Vėl Pagulbio atlaidų aidai nuvilnijo,
nuplaukė, lyg vakaro rūkas, palaukėm
o medelis, prieš penkmetį čia pasodintas,
dar vešlesnis, gražesnis užaugęs,
garbanom žaliom pasipuošęs,
žaliųjų kūdros giedorkų užburtas,
žalžoliečių atminti saugo...

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2012-04-20 14:31:19

Algimantai (atsiliepimuose), svetimkūnis atmetamas beveik visur ir visad.
Žnoma, lietuviškoje terpėje būna ir dažnėjančių išimčių...
Priesakui kūrinio pabaigoje – auksines raides!

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2012-04-19 14:22:34

Šitas kultūrinis medelis buvo įskiepintas į gluosnį, dažnai taip būna, kad kultūrinė dalis nunyksta, bet natūralusis medis išlieka...

Vartotojas (-a): Karilė

Sukurta: 2012-04-19 14:03:40

Bet ką man Pagulbis paporino? Tas tikrasis medelis vieną vasarą ėmė ir nudžiūvo. Pagulbio nuomone, svetimkūniu pasijuto toj erdvėj :) Bet paskui kokias atžalas davė... Jos jau tikros, pagulbiškos.
Ir dar.
Šiemet Pagulbio atlaidų II-oji dalis [Rojalio] pavesta organizuoti man ir Cieksui.
Kas mums padėsit?

Vartotojas (-a): Algimantas

Sukurta: 2012-04-19 11:00:30

Paskatino parašyti šiuos posmus pernai metais per atlaidus daryta nuotrauka.
Antano vėjyje ir kitų žalžoliečių pagalba buvo surastas prieš penkis metus pasodintas medelis.
Dabar manau neužtenka pasodinti medį, jį reikia lankyti, prižiūrėti, saugoti, auginti...Kas pasodino – tie ir prižiūri...
Kažin, kaip jis šiemet atrodo? Gal reiktų per atlaidus žalžoliečiams prie jo susirinkti, penkmečio proga? Nuotraukoje pernai metų vaizdas. Dar yra visas mėnuo laiko, gal galima būtų ir atnaujinti lentelę. Savaitę prieš atlaidus ten žinau rengiama talka.

Moderatorius (-ė): Cieksas Žalbungis

Sukurta: 2012-04-19 18:26:40

Ačiū už pastebėjimus... teks pasiimti per talką dalgę ir aplink tą medelį apšienaut... pasirūpinsiu :-)