← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/61322

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): gulbinas

Sukurta: 2012-03-07 17:31:22

žiūri ir laukia? :)

Vartotojas (-a): charonas

Sukurta: 2012-03-07 16:37:42

Šį kartą darbą, deja, galėčiau priskirti tik lietuviškiesiems trieiliams - visumai pabaigoje trūksta konkretaus vaizdinio, kasdienybėje pasireiškusio netikėtumo užfiksavimo, nuotaikos kaitos ar dar kažko, kas būtų haiku momentu, pagrindine tema. Pirmos dvi eilutės gal galėtų tokios ir būti (tik reikėtų vengti deminutyvų vartojimo), nors pats vaizdinys ir labai specifiškai "paminkštintas" pasirinkta leksika. O trečia eilutė pirmasias dvi "kaip akmuo po kaklu nutraukia į dugną". Jeigu tai tikrai avinas, tai neaišku, kur jis galėtų žiūrėti į saulės tirpdomą ledą ar kaip kitaip būtų susijęs su pirmąja pavasarine tema, o jei tai aliuzija į zodiako ženklą, tada tai nonsensas, nes toks avinas yra į nieką žiūrėti negali abstraktybė. Avino (kaip zodiako ženklo) sąvoka tekste galėtų būti tinkamai pavartota, bet tik motyvuotai, kitomis priemonėmis ir kitame kontekste.

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2012-03-07 16:25:29

Horoskopo ženklas ar tikras avinas, bet trečia eilutė dirbtinai atrodo. Nereikia haiku ir deminutyvų... Nėra skiriamųjų pauzių (kiredži).

Grįžta saulutė,
ledus beskaldydama
> tiesiog šiltas, vaizdingas pasakymas; įsivaizduoju, kaip gražiai tiktų pasakaitei.

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2012-03-07 16:15:39

Geras haikus. Tikslus laiko pastebėjimas.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2012-03-07 14:55:28

Avino laikas...

Vartotojas (-a): understand

Sukurta: 2012-03-07 14:40:03

nežinau,nesuprantu aš tokių trijų eilučių minčių,kurių dvi eilutės susijusios,o trečia - ne.