← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/61199

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Eiliuotoja

Sukurta: 2012-03-04 13:19:12

Išjaustas, išsūpuotas liūdesys... Bet gerai, jog „Širdy - iš daigo viltį augini“.
Nuoširdi lyrika.

Vartotojas (-a): Liepa

Sukurta: 2012-03-03 23:35:33

Sakyčiau, kad tikrai nieko nepanaudojau - viskas, ką rašau, yra mano mintys ir išgyvenimai. Tokios dainos net neprisimenu. Tikrai nesu perklausius visų pasaulio dainų, kaip ir nesu perskaičius visų poetų eilių. Ar reikėtų rašant nuolat bijoti, kad eilėraštis kažką kažkam gali priminti, kad kažkas kažką panašaus jau gali būti parašęs ar sudainavęs? Galiu garantuoti, kad bet kokie sutapimai tegali būti visiškai atsitiktiniai.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2012-03-03 22:37:44

Palaikau Jus, Liepa. Rašyti proza poeziją, tai tas pats kaip žalius makaronus kepti keptuvėje.(atsiprašau už tokį palyginimą). Tai jau ne poezija, tai lyrinė proza.Man klasika arčiau širdies su ritmu ir rimu, na tai juk ne kiekvienas sugeba, todėl ir rašo lengvesniu variantu. Kas kam duota.O eilės nuoširdžios. Kaip dėl juodo ilgesio- tai ne vien "Rondo"dainose, aš irgi rašiau apie ilgesį-pilką, baltą, juodą...Tai ne plagiatas. Juk neuždrausta naudoti atskirus žodžius.Sakyčiau priedainį panaudojot...

Vartotojas (-a): Liepa

Sukurta: 2012-03-03 18:51:33

Tikrai nenustebinai, Barabai, - to ir tikėjausi :)
Mūsų poezijos supratimas labai skirtingas, todėl nesistebiu. Nerimuotai ir koduotai niekada nerašiau ir nerašysiu.

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2012-03-03 16:12:57

ko gero nieko nenstebinsiu pasakę, kad nepatiko
bet vis tiek sakau, kad nepatiko
parašytas ir tiek, be jokio pabandymo paieškoti

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2012-03-03 11:23:16

Gerai žinai, ko vertas liūdesys,
Tik jį pažinęs – džiaugsmą brangini
> Kas to nežino – prasmingas priminimas.
Iš kiekvienos ašaros pražysta šypsena.

Išjaustas liūdesys nuo... iki.

Vartotojas (-a): sada

Sukurta: 2012-03-03 08:32:27

Jausminga.