← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/61107

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2012-02-29 03:34:44

Kas pražudo gimusio laisvo laisvę, kur nelaisvės pradžia? Tame Jachvės "užvaldykite" kas jums nepriklauso, nes užvaldymas yra abipusis - užvaldę patys tampame priklausomi, susieti.
Ž.Ž. Ruso neteisus - kaip žmogaus kūdikis gali gimti laisvas, jei pats jo gimimo faktas visiškai nuo jo nepriklauso? Tai absoliuti priklausomybė, o siekis užvaldyti kartu yra laisvėjimas, išsivadavimas, nes daromas laisva žmogaus valia, pažinimu.
Ar ne tą patį patvirtini teigdamas, kad "ištrynus šį žmogiškąjį antstatą: kultūrą, religiją, mokslą, visas žmogiškumo apraiškas, mąstau, jog neliktų ne tik "gimiau laisvas", bet ir pasmerktinumas laisvei taptų neįmanomas, nes tik žmogiškumo erdvėje atsiranda ir "pasmerktinumas laisvei", ir "gimiau laisvas".

Anonimas

Sukurta: 2012-02-28 18:41:18

manau, geriau būtų buvę publikuoti daugiau, visą iškart, nes asmeniškai aš tik pasijutau įsivažiuojantis.

Anonimas

Sukurta: 2012-02-28 18:39:27

sudomino, nes minimas Šliogeris. jau pradžioje, kalba kiek panaši į A. Šliogerio, vertė tikėtis kad šis filosofas bus paminėtas. tiek filosofo, tiek šio ese sakinių struktūra yra sunkoka, negali leisti nė sekundei nuklysti dėmesiui. matau kliaudų dėstyme, apsunkinančių skaitytojo suvokimą.
čia bereikalingas tas kas – į tai, kas nuo mūsų norų ir lūkesčių mažai kas priklauso.

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2012-02-28 14:59:03

filosofiniai pamąstymai. pradžia.
mąstau reiškia
esu...