← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/60255

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): sada

Sukurta: 2012-12-28 17:02:22

Žaviuosi :)

Anonimas

Sukurta: 2012-02-08 22:36:13

Labai džiugu, kad yra autorių šiais laikais randančių savo kūryboje vietos vaikams. Tariu AČIŪ savo auklėtinių vardu.

Anonimas

Sukurta: 2012-01-29 08:20:41

Jungiuosi prie linkėjimų. Mažai yra rašančių vaikams- ačiū Jums.

Vartotojas (-a): radaa

Sukurta: 2012-01-28 15:57:39

Džiaugiuosi gražiu Autorės įvertinimu ir, kad verta pasaulio regėjimo knygelė - ateis pas tuos, kuriems ji reikalinga. Moderuodama kūrinius vaikams - puikiai susipažinau su autorės kūriniais ir esu tikra, kad jie mažiesiems suteiks ir džiaugsmo, ir gerų supratimo monmentų.

Vartotojas (-a): Vlabur

Sukurta: 2012-01-28 00:49:03

Mielas darbas (kaip ir visi kiti, kuriuos žinau), Rimantai. Spaudžiu dešinę!
Palankaus vėjo kelyje į nuoširdžiausius skaitytojus Jūsų antrajai knygai, gerb. Renata.

Vartotojas (-a): Juozapava

Sukurta: 2012-01-27 20:21:10

Puikus supažindinimas su autore ir jos kūryba. Linkiu knygelei greitai išvysti pasaulį :-)

Anonimas

Sukurta: 2012-01-27 15:15:45

Puikiai aprašytas p.Renatos kūrybinis kelias, jos polėkis. Malonu ir džiugu, ačiū , miela Renata ir linkiu išleisti kuo greičiau savo knygas. Sėkmės ir Dievo malonės Tau, Renatėle. Puikus straipsnis.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2012-01-26 21:31:14

Gražus pristatymas, apibūdinimas ir supažindinimas :)
Tik pačioj pabaigoj trys paskutinės pastraipos - atsikartojimai...čia matyt netyčia gavosi...
Linkiu Renatai vaikučių padėkos ir šypsenėlių, skaitant naująją poezijos knygelę - pasakojimą eiliuota forma.

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2012-01-26 10:31:18

Sėkmės poetei Renatai ir Jums už pristatymą...

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2012-01-26 08:32:51

Išsamus, sklandus ir labai sodrus tekstas atskleidžia tiek Renatos kūrybos ypatumus, tiek ir jos asmenybę. Gražus ir taikliai parinktas pavadinimas.
Visada žavėjausi Renatos pozityviu požiūriu, ypač jos kūryba vaikams, sugebėjimu įsiklausyti į mažųjų pasaulį ir perteikti taip, kad ne tik mažam, bet ir augusiam:), kaip sako žemaičiai, nušvinta takelis į gėrio akimirką vis iš naujo, pastebėti ar išmokti pastebėti ją, vertinti...
Tiesiog prisidedu prie labai gražaus palinkėjimo. Tikiu, kad didžiausia svajonė tikrai išsipildys.