← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/60240

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): rebel777

Sukurta: 2012-01-25 01:00:32

Gerai koncentruotas kūrinys, nors ir trumpas, bet atskleidžia siužetą ir šiek tiek veikėjų charakterius, bei idėją. Šiaip žmogus užprogramuotas išlikti, tik kai pasiekia nevilties dugną ir daugybę kartų būna atstumiamas- tada pasidaro išvadas ir užsidaro savyje. Tai paskutinė stadija, kurioje sunku ką nors pakeisti. Bent jau per trumpą laiką. Ir kūrinys puikiai atskleidžia tai.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2012-01-24 23:38:25

DĖL TOKIŲ pacientų ir dvejojau DĖL TOKIOS specialybės...O taip įdomus, siužetas yra, charakteris pagrindinio veikėjo irgi suprantamas.Paskutinis sakinys gerai perteikia gydytojos būseną.

Anonimas

Sukurta: 2012-01-24 23:20:59

Taip elgiasi žmogus, praradęs pasitikėjimą kitais. Ir kaip sunku jį sugrąžinti... Bet - įmanoma.

Vartotojas (-a): Enėjo duktė

Sukurta: 2012-01-24 23:17:43

Ačiū už komentarą ;) Dėl pasikartojimo žodžio "tokių, tokios" pritariu, ir šiaip dėl to viso sakinio pakeitimo. Bet jūsų pakeistas sakinys absoliučiai ne mano stiliaus ir neįsipaišytų į šitą tekstą :) Pakeisiu jį savaip.

Anonimas

Sukurta: 2012-01-24 23:07:41

*speCialybę

Anonimas

Sukurta: 2012-01-24 23:06:54

dėl tokių pacientų ir dvejojau dėl tokios specialybės — Tokių, Tokios. Sakinį reikėtų plėtoti maždaug taip, tik išradingiau ir sklandžiau, nei pademonstruosiu aš. — Rinkdamasi spesialybę dvejojau — dėl tokių pacientų kokia buvo ši, (dėl tokių kaip ši pacientė) gana uždaroko būdo, savyje besigūžianti moteris (gal mergina, nesigilinu). Improvizavau. :)