← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/58908

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2011-11-23 12:02:11

Abiejuose mintingos potekstės; pirmas gal daugiau minčiai, antras - jausmui. uždegu... sušnibždu > jaučiasi momentai, net labai galima įsigyventi, ypač į antro būseną. Ko trūktų kaip haiku, pagal mane, tai - kad abu per daug asmeniški, per daug "smulki" situacija. Haiku - abstrakčiau lieka... visa potekstė iš visumos...
Pvz. be penkiolikos šešios > rašyčiau tiesiai > tuoj vakarinės mišios.

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2011-11-22 23:36:13

! vat tas geras erotinis toks su nuotaka! antras irgi geras, bet jau toks (post)erotinis.liuks!bet pirmas geresnis -pakėlė nuotaiką, nėriniais virš krūtinės užkliudė protinius!

Vartotojas (-a): moli

Sukurta: 2011-11-22 20:39:43

pasiimu .Nuotaika sukurta ir jei jei ją pajunta skaitytojas, tai jau tai tikra.Pajaučia tas, kas žino, kam to reikia.Patirtis ir suvokimas.Deja.

Anonimas

Sukurta: 2011-11-22 20:04:59

prisimenu tas mišias )

Vartotojas (-a): Liepsnelė

Sukurta: 2011-11-22 11:28:51

2. / be penkiolikos šešios /
tai laikas kai pradeda skambėti bažnyčios varpai kviesdami į vakarines šv. mišias.

Vartotojas (-a): charonas

Sukurta: 2011-11-22 10:45:16

Nors autorė tekstus parašė pirmuoju asmeniu (ko, tiesą sakant, reikėtų vengti rašant haiku. Autoriaus asmuo turėtų likti kažkur už kadro, jaučiamas, bet nematomas), visai nejaučiu autorės buvimo ten, nes tekstuose per daug mistikos, poetizmų-burtažodžių: "nuoga nuotaka", "šaltas prakaitas/... /lietumi laša". Kuo svarbus paminėtas laikas "be penkiolikos šešios"? Man jis atrodo gana nemotyvuotas, pavartotas lyg ir tik tam, kad antroji eilutė atitiktų formalius skiemenų skaičiaus kriterijus. Gal aš ir klystų? Būtų įdomu išgirsti autorės nuomonę šiuo klausimu. Taip pat ir tai, kas ta nuoga nuotaka: ar tai realybės paveikslo dalis, ar kažkoks simbolis.

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2011-11-22 10:25:23

Paslaptingas. Labai vaizdingai.

Gal kiek "sušnibždu" užkliuvo.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2011-11-22 05:03:54

Mane šaltas prakaitas išpila iš baimės arba pamačius laaabai gražią moterį. Bet tai, tikriausiai, irgi iš baimės... :(