← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/58730

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Leditamsa

Sukurta: 2013-03-06 15:54:43

Gražu ir prasminga. Kiekvieno lietuvio širdyje dar dega Lietuvos vardas...

Anonimas

Sukurta: 2011-12-10 01:41:54

gerai....bet tik reikia vengti sabloniniu fraziu. bandyti ieskoti individualios minciu raiskos, kuri atspindi jusu kurianciojo asmens individualybe ir mastyma, kurie ir yra idomus kitiems. vengti sabloniniu fraziu ...

Vartotojas (-a): sizoidinis berniukas

Sukurta: 2011-11-25 09:25:32

Labai patenkintas. Bet va, tai kur gražioji demokratija, jei net komentuoti draudžiate, ponas? Ką noriu skaitau, ką noriu - vertinu. Čia virtualybė. Jei publikuojies - tai lauk nuomonių. Ir ne vien teigiamų panegirikų.

Vartotojas (-a): sizoidinis berniukas

Sukurta: 2011-11-14 03:33:33

"Tačiau manyti, kad visi buvo niekšai - reiškia tikėti mūsų priešais." Priešais ? Jei jau taip, gydytis reik, paranoja pavojingas dalykas. Labai pavojingas.

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2011-11-13 22:21:43

Sutinku su Jūsų teiginiais, bet gi ir nesakiau, kad visi jie buvo kvaili. Turiu gan griežtą požiūrį į mūsų istorinius veikėjus(ne Lietuvą), bet čia jo neperšu. Šiaip savo komentaru norėjau užvesti gilesnę diskusiją tarp svetainės lankytojų, nes čia jau viskas apmiršta...Sėkmės Jums kūryboje.

Vartotojas (-a): kaip lietus

Sukurta: 2011-11-13 22:21:29

Patriotiška, ką ir besakysi... Be ironijos, nes pats manau panašus esąs. O dėl kunigaikščių... Nukariaudavo rusų ar lenkų žemes ir saviems sūnums ar giminaičiams valdyti atiduodavo. O po to tie nutautėdavo (labiau perkeltine prasme) ir bandydavo vandenį drumsti. Apstu tokių pavyzdžių mūsų istorijoje... Reziume - Lietuvos mužikai tautiškumą išlaikė. Beje, panašiai yra ir dabar. Gal, nes didelė jų dalis kur nors Londone ar Bonoj kanalizacijas valo, plytas statybose dėlioja ir nė nemano atgal sugrįžti... Gaila...

Vartotojas (-a): Albus Frenulum

Sukurta: 2011-11-13 22:05:42

Dėl atskirų pokalbių apie atskirus kunigaikščius - atskira šneka... Galvoti, kad visi jie buvo puikūs - naivu. Tačiau manyti, kad visi buvo niekšai - reiškia tikėti mūsų priešais. Kad visi netobuli - logiška. Tačiau manyti, kad beveik visi Lietuvos vadovai buvo kvaili - jau paranojiška... Ar ne?

Vartotojas (-a): Langas Indausas

Sukurta: 2011-11-13 21:31:01

o aš spėju, kad labiausiai autorius gerbia Vytautą su žalia berete, nes šiaip Lietuva išmintingų va(l)dovų turėjo tik 2. Ir pavėluotas žiūrėjimas mirčiai tiesiai į akis irgi nieko gero neduoda, reikia laiku iššauti bent vieną šūvį, o ne bristi per upelį atsiraitojus kelnes. O eilėraštis geras jau vien tuo (ir tik tuo), nes sukelia istorines diskusijas prie stalo(ir nereikia nei alaus, nei čipsų).

Vartotojas (-a): sizoidinis berniukas

Sukurta: 2011-11-13 20:49:15

Na spėju, kad būsi Vytauto gerbėjas, o tas tai pas vokiečius pora kart pabėgo dėl valdžios :)

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2011-11-13 20:30:41

Tikra tiesa, deja, tokių vardai ir nueina praeitin...
Gera mintis.