← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/58393

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2011-11-13 20:56:02

..prasmingas tekstas, buvau skaičiusi, bet nepakomentavusi, tad dabar tariu: vaizdingas, tikroviškas...

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2011-11-04 17:26:43

Cituoju konkurso taisykles:
„ Tekstas turi būti ne trumpesnis nei 700 ir ne ilgesnis nei 1 500 žodžių. Šią taisyklę pažeidę tekstai bus perkeliami į Prozos skyrelį.“

Šiame tekste yra 1 697 žodžiai. Tad jis iš konkurso šalinamas ir perkeliamas į Prozos skyrelį.

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2011-10-27 23:37:01

Nuo pat pradžių tekstas įtraukia. Per aplinkos aprašymą puikiai kuriama nuotaika, atmosfera, personažo vidinė būsena. Viskas be galo tikra. Konkretu. Pasakoma daug, bet ne per daug. Lieka paslaptis, kurią skaitytojui norisi sužinoti.
Tos pirmosios pastraipos, mano manymu, ir yra stipriausia kūrinio dalis. Jei visas tekstas išlaikytų tą lygį, būtų puiku.
Po to sekanti atkarpa apie įvykius prie ežero nuobodoka, primena įvykių aprašymą be kibirkštėlės.
Toliau radau labai tikrų, puikiai aprašytų scenų.
Pabaiga graži. Bet, deja, nelikau visiškai įtikinta.

Ta vieta, kur pasakojimas staiga pereinama iš trečiojo asmens į pirmąjį, šiek tiek suglumino, teko grįžti atgal, ieškoti, kas gi nutiko. Nors sumanymas neblogas ir ten visai tinka, gal vis dėlto reikėtų kabučių ar bent jau atskirti tekstą tarpeliu, nežinau.

Mintys dėstomos sklandžiai, vaizdžiai, bet turiu pripažinti, kad sakinių kontrukcijos kai kur pernelyg griozdiškos. Patvarkius kalbą tekstas palengvėtų, o mintis tikrai nenukentėtų.

Gal profesionalai pasikabinės, kad tai nevisai atitinka novelės normas? Gal kažkas prikibs, jog kairės per maža? O aš sakau, kad tai vienas iš geriausių šio konkurso darbų.
Ir labai džiaugiuosi, kad konkurse pagaliau sulaukėme pirmo vyriško darbo.

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2011-10-27 22:30:30

...viltingas... ir kuo daugiau tokių...

Vartotojas (-a): Liepsnelė

Sukurta: 2011-10-27 21:28:51

Sunki, slogi teksto pradžia ir visas turinys, bet su kokiu palengvėjimu atsiverianti jo pabaiga. Gera buvo skaityti ir pajausti, kai per juodą gyvenimo spalvą skverbiasi šviesos spinduliai.