← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/57904

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Miglooze

Sukurta: 2011-10-06 19:24:41

Matyt per daug akcentuojuos i mintį, o raiška antram plane atsiduria. Labai dėkoju už komentarus, taisysiu!:)

Anonimas

Sukurta: 2011-10-06 14:49:30

Peritariu Laukinei Obeliai, kad kūrinėlis tikrai veikia, tačiau be jos nurodytų klaidų matau ir daugiau taisytinų vietų:
"... visai nepanaši į blogos žinios nešėją, vis dėlto pranešė jai blogą žinią." reikėtų paieškoti tobulesnio išsireiškimo, nes dabar tokiame trumpoje sakinio atkarpoje po du kart kartojasi net trys žodžiai. Atrodo, kad tas atskirų žodžių kartojimas yra Autorės liga. Štai vėl:" Dangus buvo pilkas, kelias namo neįprastai ilgas, rodos, net vingių daugiau atsirado, o šalia kelio stūksanti varpinė spindėjo graudžiai raudonai. " Išmeskittą antrąjį (kelio) ir sakinys bus daug švaresnis ir grakštesnis. Ir vėl: "Tačiau iš jos sklido varpų dūžiai, nors sunkūs, bet tvarkingai gulantys į širdį, pranešantys visam kaimui, kad dar viena siela iškeliavo kažkur ten, kur net varpų gaudimas nenukeliauja." Meskit šalin antrąjį (varpų), arba keiskit kitu žodžiu. " Ir vėl: "... Ji atmerkė akis ir akimis apžvelgė ..." na kam reikalingas tas antrasis (akimis)? Juk ir taip aišku, kad ne ausimis apžvelgė. Toliau:" Aišku, sumojo, aplink dešimties kilometrų spinduliu nėra nei vienos varpinės." Jei jau parašėte dešimties kilometrų spinduliu, tai ir be žodžio (aplink) aišku kad aplink. Keturkampis ar kvadratas spindulio neturi. Meskit velniop tą (aplink). Paskutinė pastraipa kūrinio nepuošia. O šiap viskas net labai liuks. Malonu buvo skaityti ir "kabinėtis".

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2011-10-06 00:54:23

Vienas iš tokių , kuriuos skaitau ir jaučiu, kad paveikė, bet nemoku paaiškinti kodėl.
Gerai.
Tik pabaiga, mano manymu, nevykusi. Nesupratau, kam reikalingas tas pašmaikštavimas.

Reikėtų taisyti:
pjauną kaklą --> pjaunA kaklą
Ji atmerkė akis ir akimis apžvelgė - akis/akutėmis pasikartojimas nevykęs
nėra nei vienos varpinės --> nėra NĖ vienos varpinės
praverstu magnis --> praverstŲ magnis