← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/57850

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): VejantisVėją

Sukurta: 2011-10-03 17:41:09

Ačiū, Klyksmai, už gerus žodžius, vertinu tą. Kodėl ne prozoje? Gal atsidurs ten, nežinau pats, kur šitam kūriniui geriausia būti.
Laukinei Obeliai> Kad skliaustai yra ilgi ir sunkiai suvokiami, tai taip, man irgi tokia bėda iškiltų skaitant kito žmogaus kūrinį :). Tyčia taip dariau. Kad sunkiai skaitomas, tai labai gerai :). Neužkabino, tai neužkabino, prievarta nekabinu :).
Ugnelei> Taip, yra ir daug šiltų takų, bet kartais paklydus tenka truputį "pablūdint" :).

Anonimas

Sukurta: 2011-10-03 17:34:44

besišypsančių daug, tik žiūrint kokiais takais vaikštote ))

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2011-10-03 16:07:23

Sudaiktėjusiam pasauly, žmogus gali tapti bet kuo...

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2011-10-03 16:02:58

Na, kaip dienoraštinis įrašas, gal ir galimas, nors kažko ypatingai prasmingo čia, deja, nematau. Tiesiog paberta krūva nuvalkiotų "tiesų" ir juokelių. Ir dar labai sunkiai skaitoma, ypač tos atkarpos su daugybe skliaustų, kur kažkas sakoma sakoma, bet taip nieko naujo nepasakoma. Tiesa, buvo vietų, kurios šiek tiek sudomino, bet visuma, deja, nekokia.

Pataisau:
nekartą --> ne kartą
neprsikirsiu --> nepriskirsiu

Anonimas

Sukurta: 2011-10-03 15:42:08

Ypatingai sklandūs, teisingi ir meniškai pateikti pamąstymai. Sužavėtas. Tiesiog neįtikėtina, kad tas pats žmogus yra ir „Apkasų žiurkės“ Autorius. Džiaugiuosi užklydęs,nors trumpųjų beveik neskaitau. Kodėl ne prozoje?