← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/57472

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2011-09-19 11:12:25

... lyja į patį širdies vidų... nerimas ir amžina sąžinės graužatis... būseną pajauti, ypač antrasis. Sakrališka, ne tik dėl savęs...
Stiprūs vaizdiniai, veržli minčių tėkmė iš gilumos išsiveržusi. Žavus tikrumu.

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-09-13 15:52:03

Gali būti, kad sunki išraiška turi pabrėžti sunkią lyrinio subjekto būseną. Jei sumanymas toks - tuomet bravo!
Jei ne, įsiklausyčiau į tai, kas pasakyta komentavusiųjų.

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-09-13 15:51:53

Gali būti, kad sunki išraiška turi pabrėžti sunkią lyrinio subjekto būseną. Jei sumanymas toks - tuomet bravo!
Jei ne, įsiklausyčiau į tai, kas pasakyta.

Anonimas

Sukurta: 2011-09-12 20:34:56

Jei atidžiau pažvelgti ne į eilėdarą(kaip prieš mane pasisakę darė) o į turinį,[perskaitau ir net pajuntu žmogaus pažeidžiamumą, dvejones,skausmą, nostalgiją, bet svarbiausiai viltį.

Vartotojas (-a): antanas vėjyje

Sukurta: 2011-09-12 20:24:03

geras paimtas tempas, taciau neišlaikoma ritmika.vietomis sunkokai skaitosi . eilius aštrus , aktualus ,turintis energijos.neglūdintas deimančiukas,prie kurio pasėdėjus, sužėrėtų visomis spalvomis.

Vartotojas (-a): Jurgino žiedas

Sukurta: 2011-09-13 20:45:33

Radau graziu junginiu: "smengančio namo iškreiptas žvilgsnis","senstantis vakaras", "klaidomis mintama".