← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/5733

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Anonimas

Sukurta: 2006-07-04 13:29:53

oi oi, meilė kaip seilė :)
Blogai su skyryba. Po tokių skyrybos ženklų kaip taškas, kablelis, dvitaškis, kabliataškis, daugtaškis turi būti dedamas tarpas. Brūkšnys turi būti vidutinio ilgumo (En dash), o ne trumpas, ir tarpai dedami iš abiejų jo pusių. Daugiau apie skyrybos ženklus ir tarpus - http://www.ekuryba.com/forum/viewtopic.php?t370
"Siauros gatvelės, užkimštos surūdijusių dviračių, prirakintų krantinių pakrantėse, kur gamtinius reikalus atlieka riebūs kirai." Nereikia pirmojo kablelio, nes sakinys gaunasi neišbaigtas. Šiuo atveju čia praleista tarinio jungtis "yra" -> Siauros gatvelės yra užkimštos surūdijusių dviračių, prirakintų krantinių pakrantėse". Šiame sakinyje dar viena klaida, šįkart stiliaus - "krantinių pakrantėse". Daug geriau būtų Siauros gatvelės yra užkimštos surūdijusių dviračių, prirakintų krantinėse.
Kita "slidi" vieta - "saugokis dviratininkų, tie keturračiai teroristai lekia pamišusiu greičiu" -> dviračiai - keturračiai? Arba aš kažko nesupratau :)
Na, gal gana gadint tau nuotaiką vardijant klaidas, pasakysiu, ko pasigedau siužete :) konflikto darbe priežasties. Pasidaro įdomu, kas ten kaip ką, bet viskas staiga persikelia į Olandiją ir lieka neaišku.
Išplėtus iki romano apimties, gautųsi puikus skaitalas prieš miegą „Pagyvenusių panelių klubui“ :)
Sėkmės!

Vartotojas (-a): Littera

Sukurta: 2006-06-14 21:29:07

Konfliktinė situacija lyg ir ne nauja, O Amsterdamo motyvai man visai nieko. Tik šiaip jau nelabai mėgstu happyendus...
Žodžiu, visai nebloga medžiaga, tik dar reikėtų pagalvot apie formą. Ir klaidelių yra( skyrybos).