← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/56180

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): klevas

Sukurta: 2011-07-13 10:22:09

Žvilgsnis pro langą?
Puikūs maži vaizdeliai.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2011-07-12 22:59:07

rūpi rūpi :) pastebėjot

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-07-12 20:05:39

Loginis eilučių sąryšis atskleidžia jausminį tekste vaizduojamų objektų/subjektų santykį. O loginį ryšį kompensuoja vientisa erdvė, tarkim.

O už trečią - šypsausi ir autorių giriu :)

Anonimas

Sukurta: 2011-07-12 15:29:51

Kūriant tokius trumpus tekstukus, reikėtų bandyti ieškoti sąsajų, kad jie logiškai susisietų.
Pvz., pirmame stulpelyje trečia eilutė neturi jokio loginio ryšio su dviem pirmomis. Antrame stulpelyje taip pat trečia eilutė - su dviem pirmomis. Lyg galima būtų daryti pirmo stulpelio ir antro stulpelio paskutinių eilučių tarpusavio sąsajas (vyšnios ir obelis), bet jos nesusiveda, nes trečias stulpelis visiškai atskiras ir jų nesujungia )

Moderatorius (-ė): Goda

Sukurta: 2011-07-12 11:16:23

Pirmajame pagauna džiaugsmas, tarsi kartu su padykusiu vaiku, kad vyšnios prisirpo; tik taip radau pateisinimą išvadai; vasariškai judrus vaizdas.

Labai patiko antrasis; gražiai išpildytas, dar neišaušus... pilna obelis > ir čia poezija. Gera apsistoti, minčių sukelia.

Na, o trečiasis - toks ryškus, subtiliai prieštaringas nuotaikos momentas pagautas, ir nuteikia nuotaikingai, neliūdnai, tas o man nerūpi > kaip tik sukelia įtarimą, kad vis tik rūpi :)

Anonimas

Sukurta: 2011-07-12 10:21:05

dama po skėčiu
darban takeliu skuba
o man nerūpi

:)

Kodėl taip minoriškai?

Vartotojas (-a): eglute7

Sukurta: 2011-07-12 21:18:30

Ir aš už... trečią balsuoju. :) Tik va, bėda nesupratau... :( Kas nerūpi dama ar darbas? :)))