← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/56080

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-07-06 22:42:46

pagauta nuotaika, išraiškingas.Geras darbas

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2011-07-06 20:00:41

...geras darbas...tik kodėl bėga nuo motinos Tėvynės...matyt ne iš gero...gal ji jau pamotė su akmeniu?...kažkas negerai...labai...

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2011-07-06 15:44:52

tiksliai jausmas pagautas...truputis žodžių, o suskambo...

Vartotojas (-a): Madeleine

Sukurta: 2011-07-06 13:05:11

Nereikia tų daugtaškių :) jie visąlaik banalina kūrinį.
Labai patiko pirmos dvi eilutės - gera, netikėta, bet labai taikli įžvalga.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-07-06 13:03:42

P.S.
dar gero pasakysiu apie jūsų eilėraštį. tai gi jame gražus vaizdas, čiurlioniškas. (graudulingas ir Čiurlionio gyvenimas buvo Lietuvoje. Ar manote kitaip. ) Gerai jis tapė. Tos vietos žemėje dvasia - atskleista. Ir dangaus aukštis, ir gamtovaizdžiai, ir nuotaika, tikrai. (tiks kaip jis ją taip nutapydavo, lyg iš paukščio skrydžio, juk lėktuvo neturėjo, nei kokio cepelino...)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-07-06 12:50:04

Čia gražu:
"Tik paliekat randuoti
Tarsi opoms užgijus."
-------- pati mintis, ne emigrantams, nusikaltėliams, nusidėjėliams, šventiesiems, ir t.t. o plačiau, paprasčiausiai, kada kažkas praėjo, ir tada galima jau paraudot. anksčiau tam vietos ir laiko nebuvo, nes jei būtum tai daręs anksčiau, kada tam vietos ir laiko nėra, tai net opos nebūtų užgiję, būtų greičiau pasibaigusi toje formoje egzistencija, opose. O kai nesibaigė toje gyvybės formoje egzistencija, o jau opos užgijo, ir ji tęsiasi, gali tada sau leist ir tokį malonumą kaip paraudot, dar vis gyvas, opos randais apsitraukė, o tu tebekvėpuoji, stovėdamas ant dviejų, kai šnervės nukreiptos žemyn. Gražios eilutės. Jei prieš gimstant galėtumei rinktis valstybę, ir vietą, nesirinkčiau Lietuvos. O emigranto dalia, tai jau visada yra emigranto. Kokioje valstybėje jis bebūtų gimęs. Bet paskutinės eilutės gilesnės, nei patriotizmas, tėvynė, emigracija. Jose Planeta, egzistencija - gyvybė, gyvenimas, "tu esi"; yra to stebuklo. Šiaip tai neįrodinėčiau emigrantams, kur jiems yra geriau. Jiems geriau žinoti.

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-07-06 18:36:12

Prieš 15 min. kažkokios Lietuvos televizijos laidos anonse, kartodama, kad ne apie tokią Lietuvą galvojo Sibire, ne apie tokią Lietuvą galvojo nešdama partizanams lauknešėlį, verkė senolė.

Štai koks buvo eilėraštis, kuris veikia.