← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/55923

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2011-06-29 23:34:00

Skyrybos klaidelių yra ne viena, tačiau šįkart praleidau pro akis. Kai tokia vaizdinga kalba, būna daug įterpinių ir autorius ne visus juos sugaudo.
Tikrai šaunu tekstas, dominsiąs tikrai ne kiekvieną šiuolaikinį žmogų, tačiau iš dalies tuo ir gražus - kad dvelkia vaikyste, žaliuojančiu kaimu.

Deja, šiandien per žinias sakė, kad gandrai šiemet meta jaunikliu iš lizdų... Karšta ir nesoti vasara jiems nusimato.

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2011-06-29 20:32:54

Turtinga kalba, pavydėtinas pastabumas, labai vaizdingai parašyta. Na, tokie gamtos vaizdeliai gal neypatingai domina šiuolaikinį skaitytoją, bet labai gerai pamenu, kaip vaikystėje tūkstančius kartų klausiausi plokštelės su pasakojimais apie žvirblių ir vištų gyvenimus - ot įdomu būdavo, ot neatsibosdavo! Tad negaliu ginčytis - gal ir šis tekstas vaikams aukso vertas pasirodytų. Duok Dieve.

"ūkis gi ekologinis, jokia chemija čia nenaudojama" - na, šitas, mano manymu, visiškai iškrito iš konteksto. Taip, kad tiesa, tas tiesa, bet gal nebūtina visą tiesą iškalbėti?
"Dar nesupėti pavasario darbai užbaigti..." - kažkas čia negerai.
nelysdamas ---> nelįsdamas
"bet gandrienė išsiilgusi, lizdo kraštą tik mina" - čia kablelio arba visai nereikia, arba reikia kableliais išskirti "išsiilgusi" iš abiejų pusių

Vartotojas (-a): giedrex26

Sukurta: 2011-06-29 20:09:07

...smagu...gyvenimas vyksta pilnas gyvybės ir mielų rūpesčių...gražiai susiskaitė...