← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/55304

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): lietum

Sukurta: 2011-07-02 11:59:13

Viskas jau išsakyta, telieka klausytis ir mokytis. Nuo savęs palinkėsiu tik sėkmės ir kantrybės dirbant :)

Vartotojas (-a): Nanja

Sukurta: 2011-05-31 22:33:30

Žiogas---> Atleisk, už klaidas. Jau 6 metus nesimokinau Lietuvių kalbos, nors kaip stengiuosi nedaryti klaidų, neišeina. Ir ačiū už Jūsų kritiką ir ištaisytas klaidas.

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-05-31 18:30:08

smaragdines akis, uždengė sunkūs akių vokai >> Smaragdines akis uždengė sunkūs akių vokai (nereikia skirti papildinio) + kartojasi akis, akių
Ir atsivėrė tuštumos durys, į kurias tu neįėjai >> einama pro duris
Dėl nuodėmių, kurias padarei - verkei >> kablelis po "verkei"
O praeitis nuėjo netaręs nė žodžio, atsidusęs ramiai. >> "praeitis" - mot. g. , todėl derinam "netarus(i)", "atsidusus(i)" (nebent toks autoriaus sumanymas)

Tave vijosi laimė, bet tu slėpeis >> kablelis po "slėpeis"
Kai drugelis medžio drevėj tyliai maldavai >> "Kaip drugelis", kablelis po "drevėj", kablelis po "maldavai"
kad išauštų nauja diena ir užmigtų audra, >> "Kad" + kablelis po "audra"

laukais apklotu sniegu >> sniegas, apklotas laukais??? kablelis po "sniegu"
sukandžiota plunksna šunų >> šunys neturi plunksnų
Rašei man laišką su sukandžiota plunksna šunų
Kurį padėjai ant palangės, prie laukinių pamerktų gėlių
Kuris buvo parašytas be adresato ir raidžių. >> šioje teksto vietoje nėra nieko, ką būtų galima perskaityt nesusijuokus. + pasikartojantys jungtukai "kuris", "kurį" ir pan. nedžiugina.
gėlių-raidžių >> vengtinas rimavimo atvejis

Atrodo, tik prabėgo viena diena, >> kableliai po ""atrodo" ir "diena"
O veide ryškėja pirmoji raukšlė,
O tu >> kablelis po "raukšlė" , po antrojo "tu" kablelio nereikia.
paskutiniame posme pasikartoja "o"


Kaip manai, ar galima tiek klaidų palikti?