← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/55194

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Rykštė

Sukurta: 2011-06-14 09:29:21

Prisimenu savo šias dienas, kuomet irgi apmąsčiau tuos dvylika metų. Bet kai pereini į kitą laikotarpį, šis lieka praeity ir nebeatrodo toks jau reikšmingas.
Mėgaukis visomis šio laikotarpio spalvomis :)

Vartotojas (-a): lietum

Sukurta: 2011-05-27 07:58:51

Čia neturėjo būti kažkoks rimtas kūrinys ir nėra. Tiesiog vakaro prisėdimas, kurio per daug nesureikšminu ir kuris artimas man :)

Vartotojas (-a): lietum

Sukurta: 2011-05-26 22:56:27

Vartotojas (-a): Laukinė Obelis

Sukurta: 2011-05-27 03:10:55

Susidaro įspūdis, kad tekstas kabina, kabina, bet taip ir nepakabina. Išlieka kažkoks šaltumas.
Ta mergaitė daug žadėjo, prie jos buvo kažkoks jausmas. Po to ji dar akimirksniui atsirado, bet tik akimirksniui. O tikiu, kad tai galėjo daug ką pakeisti. Galėjo būti ašis.
Toliau bandyta apeliuoti į kitus jausmus. Bet ir vėl - bandyta.
O minčių tikrai yra, bandymai geri.
Prisimenant kitus autorės tekstus susidaro įspūdis, kad ji žino daug jausmų, bet bijo į juos įsigyventi. Gal dėl to, kad jų pati nepatyrė, nežinau. Mano patarimas būtų išsirinkti tai, kas tikrai gerai pažįstama (jausmas, situacija...) ir rašyti apie tai, tik apie tai, kol atrodys, kad pasakėte viską, ką galite. O pasitreniravusi galbūt sugebėsite rašyti ir apie tai, ko nepatyrėte.

Vienas labai konkretus pastebėjimas. Kartais krenta į akis, kad autorė per daug sureikšmina savo nuomonę ir žinojimą:
"Atrodo, kad šiek tiek nervinasi (...)"
"Supranti, kad turi rimčiau žiūrėti į viską."
Maloniau būtų, jei tai būtų perteikta kitaip. Na, įsivaizduokite, kad einate gatve ir pamatote žmogų. Suprantate, kad jis nervinasi. Kodėl? Ar todėl, kad kažkas pakuždėjo į ausį: "jis nervinasi"? Ar todėl, kad matote jo virpančius pirštus, prikąstą lūpą, šokinėjančias akis? Būtent taip ir rašykite.

Sėkmės. :)