Perskaičiau ir man atrodo, kad per skaudžiai reaguojama į meno tendencijas. Greta visų postpostpost yra ir ankstesniojo meno tradicijos. Gal ne tokios ryškios, užtat ir mielesnės.
Ir nereikėtų dėl postpost kaltinti Lietuvos. Ji čia tik mažytis krislas, plaukiantis paskui viso pasaulio tendencijas.
. „Kančių“ 2. dalis yra dabartinių meno madų įtakoje paplitusios kritikų, mokovų, mokinių kalbėsenos ironiška parodija. Jei kas kanda šitą apelsiną nenulupęs žievės – neišvengiami neadekvatūs vaisiaus reikšmei skonio įspūdžiai. Kebloka raiška šiuo atveju tik padeda parodijai. Didis sklandumas skatintų praslysti.
Panašiau, kad Rykštė švelniai krepštelėjo ne visai skaičiusi.
Niekur čia nereaguojama per skaudžiai nei apskritai skaudžiai. Postpost džiugina ir juokina blūdais – tai ištobulintas pagiriamasis žodis kvailybei, tik žodis tapęs kūnu.
O pasaulinės post tendencijos – ne šventos karvės, karvės dar plauktų, o postpost iš principo, dėl savo filosofijos rūgsta vietoje be srovės, čia jis dialektiškai nugrims ir taps savo priešybe. Taigi, pramatau – išskils koks nors neverbalinis pažinimas, buvę postadeptai puls pūsti šviežių tendencijų dūdą.
Ir kurgi esė dėl post kaltinama Lietuva? Ar jinai krislas? Antras šimtmetis mokomės reliatyvumo. Ir saulės sistema – dulkelė, ir visa mūsų būtis gal kažkieno skiedriukė. Krislas Lietuva – mūsų pasaulis. Pagal tą pačią post filosofiją ji ne menkesnė už bet ką. Nei čia savigrauža tinka, nei mazochizmas. Pasibastę po užsienių tendencijas kartais mano, kad ten tikrasis gyvenimas. Bet jis čia, tas gyvenimas.
Verta studentus perspėti dėl išvirkščio provincialumo.
Čia komentuoju komentarą po pertraukos. Mat įkėliau prasme besirišantį eilėraštį.
Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis
Anonimas
Sukurta: 2011-11-20 17:59:19
o, apie postmodernumą irgi yra...
Vartotojas (-a): Rykštė
Sukurta: 2011-05-10 11:07:20
Perskaičiau ir man atrodo, kad per skaudžiai reaguojama į meno tendencijas. Greta visų postpostpost yra ir ankstesniojo meno tradicijos. Gal ne tokios ryškios, užtat ir mielesnės.
Ir nereikėtų dėl postpost kaltinti Lietuvos. Ji čia tik mažytis krislas, plaukiantis paskui viso pasaulio tendencijas.
Vartotojas (-a): Algmar
Sukurta: 2011-05-09 14:35:03
. „Kančių“ 2. dalis yra dabartinių meno madų įtakoje paplitusios kritikų, mokovų, mokinių kalbėsenos ironiška parodija. Jei kas kanda šitą apelsiną nenulupęs žievės – neišvengiami neadekvatūs vaisiaus reikšmei skonio įspūdžiai. Kebloka raiška šiuo atveju tik padeda parodijai. Didis sklandumas skatintų praslysti.
Vartotojas (-a): Algmar
Sukurta: 2011-07-14 17:21:29
Panašiau, kad Rykštė švelniai krepštelėjo ne visai skaičiusi.
Niekur čia nereaguojama per skaudžiai nei apskritai skaudžiai. Postpost džiugina ir juokina blūdais – tai ištobulintas pagiriamasis žodis kvailybei, tik žodis tapęs kūnu.
O pasaulinės post tendencijos – ne šventos karvės, karvės dar plauktų, o postpost iš principo, dėl savo filosofijos rūgsta vietoje be srovės, čia jis dialektiškai nugrims ir taps savo priešybe. Taigi, pramatau – išskils koks nors neverbalinis pažinimas, buvę postadeptai puls pūsti šviežių tendencijų dūdą.
Ir kurgi esė dėl post kaltinama Lietuva? Ar jinai krislas? Antras šimtmetis mokomės reliatyvumo. Ir saulės sistema – dulkelė, ir visa mūsų būtis gal kažkieno skiedriukė. Krislas Lietuva – mūsų pasaulis. Pagal tą pačią post filosofiją ji ne menkesnė už bet ką. Nei čia savigrauža tinka, nei mazochizmas. Pasibastę po užsienių tendencijas kartais mano, kad ten tikrasis gyvenimas. Bet jis čia, tas gyvenimas.
Verta studentus perspėti dėl išvirkščio provincialumo.
Čia komentuoju komentarą po pertraukos. Mat įkėliau prasme besirišantį eilėraštį.