← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/54762

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-05-06 19:23:17

vien standartinės frazės, ritmika "šluba", ir rimuota iš reikalo.

Vartotojas (-a): Giltinė

Sukurta: 2011-05-06 19:40:23

Dėl standartinių frazių pritariu, dėl ritmikos prašyčiau išsamiau, o dėl rimuotumo klystate- jis yra rašytas vienu prisėdimu, o ryte taisiau klaidas. Norėčiau paaiškinti kodėl buvo pasirinktos standartinės frazės. Jos buvo pasirinktos todėl , kad eilėraščio pavadinimas "Tikroji tiesa" mano akimis turėtų tikti daugumai žmonių, o kas tinka daugumai netinka mažumoms. Bandžiau susieti visų žmonių jausmus su kitais, gal man tai ir nepavyko , bet bandžiau. Labai į daug ką pažiūrėkite kitaip ir iš standartinių prazių gausis visai kas kita. Ieškokite perkeltinių dalykų siekite juos tarpusavyje pvz Meilės ašaros- kančia, pravirkstu-lietus ir t.t. Lauksiu išsamesnio komentaro ačiū.

Vartotojas (-a): Žiogas

Sukurta: 2011-05-06 19:57:18

aš jau viską pasakiau. ačiū už patarimus :)

(standartinė frazė = klišė, o klišių reikia vengti, nes jos tekstą daro banalų)

Vartotojas (-a): Giltinė

Sukurta: 2011-05-06 20:02:12

Bet tikrovė ir yra banali, ar ne? Ar aš tik ją taip įsivaizduoju. Nežinau gal ir blogai , kad kaip tu sakai-klišė.Bet mano suvokimu Tikroji tiesa ir yra didelė banalybė, nes jos niekas niekados visos nepasako. Lauksiu daugiau komentarų, kurie būtų piktesni.