← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/5463

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Laima

Sukurta: 2006-06-13 21:35:34

Paskutinė eilutė tiesiog puiki.Jaudinantis darbas.Norisi, kad perskaitytų visi tokie tėčiai.

Anonimas

Sukurta: 2006-06-12 21:19:21

Labai sužavėjo. Ypač tie keli jausmų protrūkiai, gaivališkai prasiveržiančios eilutės. :)

Vartotojas (-a): sniega

Sukurta: 2006-06-06 12:49:37

Man tai viskas čia dera, nieko išmest nereikia. Labai tinka ir tie intarpai, tokie lyg greit skriejančios mintys.

Vartotojas (-a): ryžtinga_veronika

Sukurta: 2006-05-28 23:50:28

na, manau, ganėtinai aišku, jog pavadinimas atmieštas nemenka ironijos doze. tad per daug traumuoti neturėtų ...

Anonimas

Sukurta: 2006-05-29 09:11:44

P A S A K A !
Pačia pačiausia prasme. Tiek gerų artimų gabalų .
"Jis myli tą mažylę, kuri liko su jo žmona. Aš esu tik svečias.",
"Lietus tampa mano meilužiu."....Viena įdomesnių ekūrybiečių esi☺☻Nors mano balsas į dangų neina, bet vis....

Anonimas

Sukurta: 2006-05-29 09:15:30

paskutinis sakinys nelabai reikalingas,nes per daug banalus. pasaku motyvas neblogai panaudotas,tik gal reikejo siek tiek nepastebimiau ji ipinti.
visuma nebloga,nors iki tobulumo dar reiktu pataisyt sibeita.

Vartotojas (-a): smilgužė

Sukurta: 2006-05-30 20:41:06

sveika...! Labai šiuolaikiška pasaka, įpinanti visas šiuolaikinio gyvenimo problemas ir ne tik...Puikiai išreikšta tai, ką norima įteigti skaitytojui. Labiausiai patiko : "Geroji krikštamote fėja, jau galite panaikinti šiuos burtus! Dvyliktos nelauksiu. Noriu rūkyti." Skaitydama iškart įsivaizduoju merginą, begančią laiptais, nubėgusiu tušu nuo ašarų , plėšianti nuo savęs "puošnius drabužius" ir norinti atsidurti savo erdvėje, kuri lyg šiol buvo savaime suprantama.Manau, šis sakinys puikiausiai atspindi pagrindinio veikėjo savijautą: nenoriu iliuzijų, noriu grįžti į realybę...
manyčiau, kad : "Gražuolė išeina iš Pabaisos pilies. Pradeda lyti. Kojos klimpsta purve. Jaučiu, kaip šaltos dangaus ašaros susimaišo su mano pačios karštomis. Sesyte Elenyte, negerk iš pažinimo šulinio.
Slenku laiku. Vanduo – gėris. Lietus tampa mano meilužiu. Vyru, kurio troškau visą gyvenimą. " šios pastraipos nereikėtų, kai yra paprašoma cigaretės ir atsakoma ( ačiū ) tuo ir turėtu pasibaigti pasaka..tokia pabaiga leidžia skaitytojui pačiam susimąstyti, gal net sukurti šiokį tokį morala.
Šaunu...kaip visada, man tavo kūryba labai patinka. taip ir toliau :*