← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/5454

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Barabas

Sukurta: 2008-02-20 11:34:42

Aga:) Mintis įdomi:)
Tik kažkodėl norėjosi, kad tas valgytojas būtų Saulės draugas - neišlaikęs kokio jam skirto išbandymo - tada jau būtų super. O dabar tikrai neblogai:)

Anonimas

Sukurta: 2006-06-23 12:01:31

Gana įdomu, tačiau kažkodėl pasirodė per mažai įtaigu. Na netikiu, kad įmanoma paversti žmogų į obuolį, kurio graužtuką kas nors sugebėtų įsimesti kišenėn. Kaip fizikui, man "nesueina" energijos tvermės dėsniai. Kaip filosofui, gana sunku suvokti, KAIP galima palikti be priežiūros tokius eksperimentus? Reikėjo padirbėti su ta dalimi, kur obuolys buvo sučiaumotas. Čia gaunasi tas pats, kas "numečiau atominę bombą ir nuėjau toliau".
Bet mintis gera.

Vartotojas (-a): Apytiksliai

Sukurta: 2006-05-29 10:48:45

Pati idėja - suvalgytas obuolys - įdomi, bet negi taip ramiai ir leidžiasi žmogus paverčiamas į obuolį?
taip ramiai aplinkiniai reaguoja į tokį virsmą?
tik veiskmai, o apmastymai tokie ramūs?
turi jausti žmonės, jaudintis, stebėtis, o ne tik stebėti.
PRAeiti galima pro šalį, bet ne maršrutą.
Žodis kablelis tarpas. o ne žodis tarpas kablelis tarpas.
Man neskaudėjo. Tik tiek patiria valgomas obuolys? Juk jį skaido į mažus gabalėlius, kramtšo, virškina. Yra ir kitų jausmų, šalia skausmo.
Ir ta sekta.
Jau keletą mėnesių jiedu vaikščiojo į paslaptingos religinės organizacijos susirinkimus. paslaptinga religinė organizacija - negi tik tiek ir tik taip galima pasakyti apie žmones, sugebančius daryti stebuklus?
Ar tikrai tinka pastorius? gal geriau šventikas?