← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/53572

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): VejantisVėją

Sukurta: 2011-03-22 18:44:30

margūs, nes geriau skamba nei margi ;). Na kūrinys skirtas pamąstymams apie tai, ką sapnuojame, kas tie žmonės, kuriuos regime, deja, bet nevisada juos atpažįstame, kokiame pasaulyje atsiduriame sapne, ką jaučiame ir t.t.

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-03-21 23:34:32

sapnai ne margūs, o margi.

Vartotojas (-a): herbera

Sukurta: 2011-03-21 18:44:00

turinys banalokas

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-03-21 19:12:02

Na nepanašu čia nė į dvasinio nubudimo - nė į proto ir sielos ramybės būseną. O jei tai aprašymas, kad žmogus miegojo ir atsibudęs mąsto ką jis sapnavo, bandydamas prisiminti kuo daugiau sapno (sapnai tęsiasi sekundes - ne minutes - laikas eina kitaip, sapnai - laiko intervalas sapne, tik atrodo ilgas, bet gretinant sapne esantį laiką su laiku esančiu ne miego būsenoje, tai kelėtas ar keliolika sekundžių, minutė kita, tikrai ne daugiau.) tai jei čia kalbama ne apie žmogaus dvasinį nubudimą, o atsibudimą iš miego, ir bandymą prisiminti sapną - jame esančias detales, įvardinti dvasinę emocinę būseną, kuri buvo jaučiama sapno metu (o ji, ta kuri yra aprašyta, tai labai jau tolima dvasinio nubudimo, vidinio žinojimo, proto aiškumo būsenai ), reiškia čia aprašinėjimas bandymo prisiminti - žmogus bando apibrėžti savijautą tiek emocinę tiek vizualinę, atkurti sapne regėtas detales, tai kažkaip neaiškus visiškai meninis idėjinis užmanymas, t.y. tas aprašinėjimas, to bandymo prisiminti - neaišku, ką ir kas ir norėta išreikšti šiuo tekstu?.. Nėra jokios užuominos į konkrečią potekstę, ar mintį - kas norėta tuo tekstu pasakyti?

beje /Rolė/ - teisingiau būtų /Vaidmuo/, taip kaip yra /Problemos/ - kalbiškai teisingiau /Sunkumai/;