← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/53459

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): Eiliuotoja

Sukurta: 2011-03-18 19:08:00

O man šis pašmaikštavimas patiko :)

Vartotojas (-a): anamcara

Sukurta: 2011-03-17 20:47:08

energingas darbas :)
labai pakilo nuotaiką :)
iš tikrųjų - menas ne tik nesenti, pozityviaimąstyti ir ginti savo idėją :)
lenkiu žalią galvą :)

Vartotojas (-a): galėtep

Sukurta: 2011-03-17 14:58:48

Špygą parodyti nėra nei menas, nei panacėja. Net ir nuo eilėraštyje minimų ligų. Bet problema, sutinku, rimta, tik va - sprendimo nematyti...

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-03-17 14:40:53

tiktų pavadinimas "nebrendylos dainelė" --- tikrai, perskaičiau turinį ir rodos trūksta jam pavadinimo. (tam turiniui.)

P.S.
ne priekabiavimas, o tik vieno iš skaitytojų nuomonė, pagrysta, tik neišsami. (neišplėtota nuomonė apie tai, būtent kodėl? "nebrendylos dainelė...") Matote, dabar jūsų eilėraštis gali įžeisti žmones, sulaukusius labai seno amžiaus (jei jie įsižeis, nors gal jūs tokių ketinimų neturite, ką nors įžeisti, arba žmones, turinčius kokią nors fizinę negalę, kuriuos kas dieną visokie nebrendylos įžeidinėja, nors jie, net ne seniai, tačiau neturi nė antakių, nė blakstienų, nė plaukų - yra tokia liga, ir ji ne vėžys, o jie visiškai jauni...) sakau trūksta pavadinimo "nebrendylos dainelė" ir tada tokia sarkastiška dainelė, nebrendylai, kai kūnas jau net paseno, o protas taip ir nesubrendo. Štai jau nuomonė išsami, ne apie jus, apie jūsų publikuojamą ganėtinai sklandų, sarkazmo pilną, ir ironijos, turinuką. Trūksta jam tik tinkamo pavadinimo.

Anonimas

Sukurta: 2011-03-17 11:02:55

Trečioj strofoj "Juk dar visai jauna mano žmona" - išmesk "mano" ir tada perskaityk visą iš naujo. Tiesiog per daug įvardžių.