← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/53422

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): spika

Sukurta: 2011-03-15 23:54:17

Graži vaikučiams dainelė, reikėjo į skyrių "Vaikams"

Anonimas

Sukurta: 2011-03-15 15:01:36

"ji pailsėjo neilgai, / todėl išlikime draugais." - šioj vietoj susijuokiau. Šiaip pliusas, jei pralinksmino :D Kuo siejasi šios dvi eilutės?. Yra žmonių, kurie sako tokius sakinius kaip "dėžė ruda - į ją daiktai tilps" (nors buvo klausiama ar dėžė pakankamai didelė, kad į ją viskas tilptų), bet tai jau pataloginis atvejis, kuris turi ir savo pavadinimą. Tikrai panašu į satyrą savo kalbėjimu, bet iki jos dar toli. O kas tai išties - aš ir pats nepagavau. Jei tai daina vaikams - neįsivaizduoju kas norėtų, kad ją klausytų jų vaikai (pirma stofa: pradžioje sako vaikui "neverk", tarsi ramina, o paskui, jau "nežiopsok" - atrodo, tarsi kalbėtų susierzinęs tėvas ar motina. Ir įsivaizduok, jog vaikui iš pat ryto taip :D ). Nepyk, bet man atrodo, kad nelabai tau pavyko su šiuo tekstu.

Vartotojas (-a): Laũmele

Sukurta: 2011-03-15 12:20:57

...gražus mamytės bendravimas su mylima dukryte dainos formoj...manau gražuolytei tai patinka :)

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-03-15 10:17:01

Tai gi čia ne satyra, čia bet kuris vaikutis, jei mamytėlė jį rengdama ir košelę krėsdama į lėkštelę dainuotų, ar kalbėtų tą litaniją, tai manau kad vaikeliui būtų labai linksma. Tikrai ne satyra, eiliuotas smagus vaikelio ruošimas į darželį, bet ne eilėraštis, puikus bendravimas mamytėlės su vaikelėliui, toje apgailėtinoje, krizių ištiktojoje, Lietuvėlėje. Juk daug gražiau nė naujagimių lavonėliai šiukšlių konteineryje... (šį vakarėlį eilinė istorijėlė vykusi Lietuvėlėje... pavasaris - du lavonėliai konteineryje - na ne tarp žibuoklių, gulbėm grįžtant, konteinerėlyje šiukšlių... Beje, jau žąsys girgauja kaip reikiant padangėlėje, Visiems, ir niekam - juk negirgauti - negali, žąsys, pavasaris, suryžta paukštukai sukt lizdelių ir kiaušinukųs dėt į lizdelius, juos perėti...) o čia, jei tokias eiliuotas kalbeles tėveliai juokdamiesi ir pirštinėles maudami ruošoje į darželį sakytų, tai ir persisukusi prižiūrėtojėlė darželyje tikriausiai atrodytų juokinga vaikeliui - ir trumpi susitikimai su mamutėle, kuriuose toksai bendravimas, ruošiantis į darželį, tikrai, būtų nepakartojami. Tiek kad eilėraščiu šis tekstas - nelabai. Jis neturi jokios minties - tik eiliotas kalbėjimas. Ironiškai nematau - matau besijuokiantį vaiką, ir nejaučiantį, kad dabar jis eis į darželį - linksmas toks rytas ir tėvelis ar mamytė kas čia toks kalbėtojas - tikriausiai mamytė, štai naktį blogai miegojusi tekste pasakyta, o vis tik eilėmis eilėmis vaikiuką ruošia pas prižiūrėtojėlę, į darželį. Asmeniškas toks - ne kūrinėlis, bet vaikui girdėti tai iš tėvelių, kol juos rengia į darželį - būtų linksma, žavus bendravimas. TIK, ne eilėraštis - tą reiktų vaikeliui irgi paaiškinti - ne grožinė literatūra, o kalbėjimas eiliuotai.

Anonimas

Sukurta: 2011-03-15 09:58:09

pritariu sememai. man dar ir absurdo priegaidė skamba (prižiūrėtoja lb prajuokino)

Vartotojas (-a): semema

Sukurta: 2011-03-15 09:53:52

nesuprantu, ar tai satyra,
nes poetinių įvaizdžiu nerandu ... o tik keistą ironijos priegaidę (?)