← Atgal

Komentarai

Kūrinio nuoroda: https://zaliazole.lt/kuriniai/perziureti/53402

Atsiprašome: komentarus gali rašyti tik puslapio vartotojai. Registruotis

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-03-18 18:04:29

rožiniam iš zirzutės eksponuojamos nuotraukos? (jūs derate viens prie kito - gėlinai. tas iš kairės skrybėlėtas, o tas iš dešinės - feniksas skrajūnas) jūsų komentarai nepagrysti, tik tiek. nieko jūs juose apie tekstą nekalbate, murmate kažką, mykiate, tiesiog ne komentuojate, bet įžeidinėjate autorių... tai gi...

Vartotojas (-a): Feniksas Skrajūnas

Sukurta: 2011-03-18 17:56:53

Pritariu Skrybėliui.

Anonimas

Sukurta: 2011-03-14 19:45:04

Vartotojau, rašytojau, žmogeli žmogeliuk, pasivadinęs save kvinta - kaip Jūs nesuprantat, kad tokio pobūdžio komentarais žeminat save, o ne kitus. Kaskart vis grįžtu prie jūsų kūrybos, bet dažniausiai skaityt ne kūrybos (keliskart), o būtent jūsų komentarų... Cirkas.
Visiškai pritariu kaip saulės nuomonei.

Anonimas

Sukurta: 2011-03-14 19:28:25

bliamba Kvinta... Tavo kūryba būtų visai nieko, bet kai pradedi komentaruose drąskytis.....

Anonimas

Sukurta: 2011-03-14 15:22:19

hm. mintį supratau, nors satyros daug neradau, per daug tiesmukai. bet pats tekstas per daug isteriškas - prasmei nepatrukdytų nebuvimas didžiųjų raidžių, šauktukų, pasvirojo šrifto, kūrybiškos skyrybos ir pan.

Vartotojas (-a): galėtep

Sukurta: 2011-03-14 14:26:50

Tema gera,
problema yra,
teksto daug,
prasmės dar daugiau,

bet ką imituoja strofos?

Atsakykite nesubrendėliui.

Vartotojas (-a): kvinta

Sukurta: 2011-03-14 13:32:13

čia ne apie programas, o apie dvasines vertybes, kurios kalamos vinimi į kaktą, reklamų (kuriose vertybės kitos) fone. tame satyra. (o ne apie tv. programų siūlomą meniu - t.y. tematikas ir turinį.)
Žodžiu apie tą pačią ideologiją, kada - kaip, bankrutuoja tikrosios sąvokos. (televizija, tai tik viena iš masinių informacijos priemonių - o tai reiškia, "zondas" arba laidas, ne į individo sąmonę bei pasąmonę, o į Kolektyvinę Sąmonę ir Pasąmonę.